tommy_sn

Omlegging av dekk i indre østfold

Hei!

Noen som vet om noen flinke dekkomleggere i indre østfold? Skal ha lagt om noen 19" og 20", og vil ikke ha skader på felgene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DekkSjekk i Askim er alltid bra. La om nye 19" forrige uke, og de tok en kjapp av/på med gamle vinterdekk og sommerdekk på 18"erne. Ikke en skade på 12 felger.

Dan er en hyggelig fyr i tillegg, syns det teller også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere alternativer? Dekksjekk pleier ha så stor pågang at det er endel ventetid..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler ikke dekksjekk for annet enn billige felg / dekkpakker. 2 ganger ved kjøp av nye sett Har de slurvet med balanseringen og det skulle de fikse såklart men var ALLTID så stor pågang hevdet de hver gang jeg "bare" skulle komme innom at jeg endte med å bare betale noen andre for å gjøre det skikkelig istedet. I tillegg så skulle jeg ha felger til en opel som har boltsirket 5x110 og jeg fikk felger som var 5 x 112 med plast senterringer og slingrebolter! UTEN at jeg fikk beskjed om det så det så jeg ikke før jeg skulle legge om dekkene. Og alle som er litt petimetere med bilen sin er vel enig i at slingrebolter og senterringer er noe dritt som aldri blir 100% tight.

Endret av Przemek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterringer er vel greit - men slingrebolter hadde jeg vært skeptisk til ja..

Hvordan er det mulig å slurve med avbalanseringen? Trodde det ble gjort "maskinelt"?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterringer er vel greit - men slingrebolter hadde jeg vært skeptisk til ja..

Hvordan er det mulig å slurve med avbalanseringen? Trodde det ble gjort "maskinelt"?

Maskinen forteller deg hvor du skal sette loddene men setter du dem noen mm feil i en rettning blir det fort kast, ang det med slingrebolter sa de bare ford har jo slike orginalt?! Hilket også er feil! Med unntak av opelen kjører jeg bare ford og de har IKKE slingrebolter. 2 kompnent / delt ja men ikke slingre. Kan også føye til at i begge tilfeller var det felger til splitter nye biler så miste kastet i dekket ga utslag i rattet ettersom slitte foringer ikke "kompanserte" for vibreringen. Endret av Przemek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive