kjimmern

Sliter med bmw lakk

Hei. Driver for tiden og polerer min bmw e46 svart lakk, og bruker da rupes m pads og tilhørende midler. Men det kan se ut som det enda ligg igjen defekter etter at jeg har både brukt blå/blå og gul/gul . Mulig jeg kjører maskinen litt for forsiktig:/ legger med et bilde som viser hvor stygg den er i lakken og om det er noen som kanskje kan gi meg noen tips på noen gode komboer evnt andre tips :)

post-1868-0-65733300-1397687681_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå blå kombo, rolige bevegelser og litt press på et område på ca 30x30cm. Hvis det ikke fjerner noe særlig har du knallhard lakk og må bare kjøre mange ganger. Hard lakk= mye mer tung maskinkjøring enn man tror før man har prøvd. Bytt puter ofte så du ikke ødelegger de ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, er så irriterendes da man driver med litt testing og føler at ingen ting nytter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, er så irriterendes da man driver med litt testing og føler at ingen ting nytter :)

Både 4 og 5 ganger kan være nødvendig for å få det strøkent med groveste blå blå kombo og Rupes 21. Har du Rupes 15 må du nok regne med enda flere ganger. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør roterende om så :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tilgjengelig desverre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en sort X5 i januar hvor jeg måtte kjøre 3-4 runder på hvert panel med roterende for å bli fornøyd. Veldig hard lakk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette svart2? (Schwartz 2)

Skal i gang med e39en min for første gang nå etter påske.

Har aldri hatt problemer med bmws metalliclakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette svart2? (Schwartz 2)

Skal i gang med e39en min for første gang nå etter påske.

Har aldri hatt problemer med bmws metalliclakk.

Ser ut som det kan være den jetblack 2 ja, ganske fin farge når den ikke er Ripete :)

Fått gjort litt idag, og panseret har blitt bedre en det var :)

post-1868-0-07500300-1397761439_thumb.jp

Endret av kjimmern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba!

Hva gjorde du for å få dette resultatet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, kjørte 2-3 pass på trinn 6 med rolige bevegelser og med blå/blå mf rupes. for så å ta 4 pass litt raskere og avsluttet med det samme med gul/gul rupes mf pad :) måtte prøve meg litt fram :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, kjørte 2-3 pass på trinn 6 med rolige bevegelser og med blå/blå mf rupes. for så å ta 4 pass litt raskere og avsluttet med det samme med gul/gul rupes mf pad :) måtte prøve meg litt fram :)

Resultatet ble jo kjempebra! BMW lakk kan være litt vrient av og til. Hadde problemer selv på min forrige 5er, men dette var en lur måte!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet ble jo kjempebra! BMW lakk kan være litt vrient av og til. Hadde problemer selv på min forrige 5er, men dette var en lur måte!

Takk takk. Er første bmw jeg har tatt, så måtte prøve meg fram litt , muligens ta en ny runde ved en annen anledning også , for å få det 100% :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive