Gå til innhold

Skjule noen riper


space

Recommended Posts

Jeg har svart 99 modell bmw e39 og den har noen småriper, som etter vask er hvite.

Usikker på hvor dype de er. Kan det hende det bare er "kanten" på ripa som gjør at den ser hvit ut, og da altså vil bli borte vd korrigering?

Om den viser seg være dyp, er det da noe jeg kan bruke for å skjule den? Typisk noe middel med svart farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville først prøvd å gå på med maskin og en høvelig grov combo (kanskje lilla scholl pad og scholl S03), om ikke det hjelper så kanskje våtsliping er løsningen her. Et bilde eller 3 hadde ikke vært å forakte her så man kan se litt selv :) enklere å bedømme da :)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uskreven regel er at om du kjenner den med neglen blir den vanskelig å fjerne helt, men en runde med grov polish vil uansett runde av kantene på ripen og gjøre den vanskelig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uskreven regel er at om du kjenner den med neglen blir den vanskelig å fjerne helt, men en runde med grov polish vil uansett runde av kantene på ripen og gjøre den vanskelig å se.

x2

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...