B8F20

Menzerna på "nye" biler

Hei,

Jeg har bestilt poleringspakke Menzerna og Uber samt Kestrel DAS-6 Pro fra Bilnerden. Har tidligere polert for hånd med GTechniq sin håndpoleringspakke, og synes forsåvidt dette har gitt ok resultater. Imidlertid er det jo litt dumt at armene ikke fungerer et par dager etterpå, så der ligger mye av motivasjonen for å gå over til maskin. Jeg har to forholdsvis nye biler (2013 A4 allroad lavagrå og 2013 116i black sapphire) som vaskes og behandles skånsomt og er pene i lakken. Jeg er derfor primært ute etter å få lakken blank, så får korrigering heller komme senere når behovet melder seg. Det jeg lurer på er om Menzerna SF4000 og blå Uber vil være tilstrekkelig for å øke glansen, eller om jeg burde gå for PF2500 og f.eks grønn pute.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint det:)

Kan også kjøre på meg FG400! Gir fin glans pluss at den korrigering bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint det:)

Kan også kjøre på meg FG400! Gir fin glans pluss at den korrigering bra.

Er ikke vits med FG400 på bilene hans om de bærer preg av godt DCN vedilikehold, og er av fjordårets modell :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville hatt grønn på sf4000 å oransj på pf2500. har enda til dags dato ikke brukt den blå puta. grønn pute synnes jeg funker veldig bra på sf4000 å da. driver med en lava grå a4 nå hvor jeg kjører 1 steg med pf2500 å oransj pute.. medium til hard lakk dette funker veldig bra på denne lakken vertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort/blå uber og sf 4000 gir konge glans. Bilen min er saphire black den og

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar. Da er det bare å glede seg til godsakene kommer i posten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive