Fornavn Etternavn

Olje til justering av sete

Hei

Har lyst å demontere og erstatte oljen som ligger der du justerer setet fram og tilbake (seat sliders på engelsk, kommer ikke på en god oversettelse).

Har søkt litt på Google, men klarer ikke finne ut hva slags olje jeg kan bruke her, noen tips?

Kan CRC Multilube være tingen? Ser at den blant annet er anbefalt av flere brukere her inne til bruk på dørhengsler, men sliter med å finne ut hvor de selger den, har de byttet navn på denne oljen?

VTMFz7Hl.jpg

Endret av Fornavn Etternavn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du kan bruke hva som helst uten problemer. har du soyaolje funker det og

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, glemte vel å nevne det, men ønsker noe som ikke tiltrekker seg støv og diverse så lett, ser rimelig fælt ut med den oljen som er der nå. Men siden jeg uansett har tenkt å kjøpe CRC Multilube (når jeg finner ut hvor de selger den) så er det kanskje like så greit å bruke den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det burde fungere bra. Jeg kjørte på med WD40 på mine stoler og tørket vekk overskuddet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tess har Multilube..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tess har Multilube..

Heter den altså fortsatt "CRC Multilube"? :).

Kjører forresten forbi Tess Sandnes omtrent hver dag.. aldri visst at den butikken lå der haha!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! Klarte nemlig bare å finne "CRC Power Lube" og lignende når jeg søkte rundt på nettet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :).

Den siste der så ikke så dum ut, står jo at den er beregnet for bruk på seteskinner (det jeg skal bruke den til). Kan ikke si at jeg kjenner til det merket, vet du om der er noen landsdekkende butikker som fører det merket?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har Multilube, kjøpte min der hvertfall ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har Multilube, kjøpte min der hvertfall ;)

Takk, der fant jeg den i nettbutikken/katalogen deres, ligger visst inne som "bremsefett". Men sjekker Tess først, siden de er nærmest.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess Sandnes selger visst ikke CRC Multilube lenger, tror han sa at den var utgått (det jeg mistenkte). Får vel kjøre innom Mekonomenen dag, krysser fingrene for at de har den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive