Gå til innhold

Påføre Nanolex


Salcin

Recommended Posts

Hei,

Jeg har vært medlem på forumet en tid, og lest og lært en god del, men aldri postet noe! Men føler meg fortsatt som en nybegynner.. Bestilt nettopp Nanolex glasspolish, glassrens og glass Ultra.

Spørsmålet her er da, hvordan påfører jeg dette på beste måte? Burde jeg kjøre det med maskin? Eventuelt hvilken pute? Eller holder det med og jobbe for hånd på dettte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Glasspolish kan du bruke med da maskin og myk/semimyk pute. Ikke bruk for mye, for da spruter det på plastikken, og det er et helv... å fjerne. Evt tape opp plast. Rensen sprayer jeg på en mf for vindu og vasker ivei. Jeg bruker gjerne en vanlig glassrens før polish (litt overkill) når ruta er ren og tørr så legger jeg ultra. Gjerne horisontalt først om jeg skal legge 2 lag, da blir det andre vertikalt. Buffer av etter 10 min, og igjen etter 12 timer om bilen får stå inne så lenge, evt venter til rett før den må ut.

Polishen kan være litt pain å buffe bort, isåfall bare bruk glassrensen :)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...