Omnislash

Noen som kan hjelpe? Montasje av diffuser

Hei

Har kjøpt en del som skal bare være å limes fast på eksisterende fanger. Det viser seg å ikke være tilfelle.

Surt å betale 4500kr for en del ferdig lakkert også passer den ikke rett på.

Noen som vet om folk som kan tilpasse bakfanger og feste slike ting?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et verksted eller en lakkerer eller en nevenyttig kompis?

Slikt bør (prøve)monteres før det sendes til lakkering, nå risikerer du å måtte lakkere på nytt igjen hvis den må modifiseres litt for å passe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve diffuseren kom ferdig lakkert, og ser ut til å passe i forhold til pottene, det er selve fangeren som ikke er skjært til bredt nok på den ene siden på hver side (2x2 potter)

Regner med at enten har forrige eier skjært dette selv, eller så har han fått noen til å gjøre det. Det har ikke hatt noe å si før jeg bestilte denne delen som er laget av Hartge i Tyskland.

85vo.jpgu223.jpg

Sånn skal det se ut: diffuser%201.jpg

Eneste forskjellen er at min er lakkert i gunmetal grå

Endret av Omnislash
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har nok noen vært ute å saget litt selv, for den fangeren ble ikke levert med hull på begge sider (hvis det er en 335, så har den det, men bare enkle potter på vær side)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er helt riktig. Det er en 335i så det var på begge sider, men det har vært skjært i etterkant for å få plass til Hartge eksos. Om det er verkstedet som monterte Hartge eksosen eller han selv, det vites ikke.
Jeg ser nå på bildet fra Hartge at de faktisk ikke har kuttet noe særlig mer enn det som er gjort på min, men siden den delen er sølv på det nederste bildet så synes det ikke så godt som det gjør med min gunmetal grå.

Har bare lite lyst til å begynne å skjære i fangeren selv for at dette skal passe.

Angrer nesten for at jeg ikke bare gikk for M-sport bakfanger i utgangspunktet, men siden det ikke kommer originalt med doble potter på begge sider så må man jo tilpasse der også. Blir fort 15 lapper for ny bakfanger og diffuser som passer.

Endret av Omnislash
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive