Gå til innhold
Shoaib

Collinite Marque 915 - Kjøpe over disk?

Recommended Posts

Shoaib    0
Shoaib

Hei,

Noen her som vet om noen sted man kan kjøpe Collinite Marque #915 over disk, eller om noen har en ekstra boks liggende som jeg kan kjøpe. Har tenkt å shine bilen i helgen, men er litt sent ute med å bestille fra nettet. Holder til ved Sandvika, så kjekt om det er noe i nærheten Oslo\Bærum området.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Jeg har en boks du kan få kjøpe av meg. Iom. at jeg ikke har noe hast med å selge den så kan du få den for 250kr. Den er brukt på et par biler, så det er fortsatt masse igjen, men litt er selvfølgelig brukt opp ;) Skjønner godt hvis du synes prisen er høy, men da har du hvertfall tilbudet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Se heller om du får tak i Collinite #845, lengt mer tilgivelig å jobbe med, legg 915 litt for tykt og du risikerer å produsere "swirls" ved avtørking. Har du brukt 915 tidligere, og synes den er grei, kan du se bort ifra svaret mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Kan få kjøpe litt 845 av meg hvis det er aktuelt også evt. vil ikke kvitte meg med hele, men nok til en bil kan du få til en hyggelig penge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Shoaib    0
Shoaib

Hei og takk for raske svar.

Får en 845 gratis av en kompis(Samme karen som anbefalte meg å bli medlem her :) , Må si at det var rask respons her, i like )

Siden det blir min andre gang, så velger jeg nok en litt mer idiotsikker løsning. Men nå har jeg tid til å bestille en 915 som kan testes når jeg har kommet igang :)

Uansett takk for tilbudet Krisfje :)

Takk for tipset Trogha :)

Stor takk til Dev for voksen :)

S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sindre S Nilsen    17
Sindre S Nilsen

Kan få kjøpe litt 845 av meg hvis det er aktuelt også evt. vil ikke kvitte meg med hele, men nok til en bil kan du få til en hyggelig penge ;)

Håper virkelig du kødda der skal du ta deg betalt for litt 845 til en bil dårlig butikk ble rundt 3kr da eller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig