TONNY S212

Air Forces Blaster

Jeg synes ikke disse er noe erstatning for tørkehåndkle, annet enn på nybehandlet bil.
Det tar rett og slett for lang tid å blåse av luften på en bil som ikke har nylagt lsp.

Men til hjelp for å fjerne vann i speilhus, bak lister, dørkarmer, felger gummimatter etc hvor det er knot å komme til med tørkehåndkle uten å fylle det med sand er den super.

Jeg har en Master Blaster, og bruker den mye.
Mitt førsteinntrykk var dårlig, siden jeg var innstilt på at den skulle være raskere enn tørkehåndkle også på flatene på bilene jeg vasker (de er sjelden nybehandlet) og det gikk alt for tregt. Men nå er jeg blitt veldig glad i maskinen, tøreker bare flatene raskt med tørkehåndkleet, før jeg går over med masterblasteren for å fjerne vann i alle kriker og kroker.

Super når det er minusgrader for å fjerne vann fra gummilister og speilhus så det ikke fryser fast.
Er også bilen nybehandlet går jo tørkingen selv av flatene raskt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke disse er noe erstatning for tørkehåndkle, annet enn på nybehandlet bil.

Det tar rett og slett for lang tid å blåse av luften på en bil som ikke har nylagt lsp.

Men til hjelp for å fjerne vann i speilhus, bak lister, dørkarmer, felger gummimatter etc hvor det er knot å komme til med tørkehåndkle uten å fylle det med sand er den super.

Jeg har en Master Blaster, og bruker den mye.

Mitt førsteinntrykk var dårlig, siden jeg var innstilt på at den skulle være raskere enn tørkehåndkle også på flatene på bilene jeg vasker (de er sjelden nybehandlet) og det gikk alt for tregt. Men nå er jeg blitt veldig glad i maskinen, tøreker bare flatene raskt med tørkehåndkleet, før jeg går over med masterblasteren for å fjerne vann i alle kriker og kroker.

Super når det er minusgrader for å fjerne vann fra gummilister og speilhus så det ikke fryser fast.

Er også bilen nybehandlet går jo tørkingen selv av flatene raskt.

Takk for svar,jeg tenkte som deg ang tørking skal kun bruke den som du referer til , der renner altid vann fra div plasser etter vask og tørk av bilen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive