tommy_sn

Frist for visning etter firehjulskontroll?

Hei

Noen som vet hva fristen er for visning av bil etter at firehjulskontrollen er tatt?

Hei

Noen som vet hva fristen er for visning av bil etter at firehjulskontrollen er tatt?

Må hjul og alt av ved visning av senkefjærer, eller holder det at de ser nummeret på fjøra? Nummeret forran syntes uten problem. Bak syntes nesten hele..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Må hjul og alt av ved visning av senkefjærer, eller holder det at de ser nummeret på fjøra? Nummeret forran syntes uten problem. Bak syntes nesten hele..

"Uten unødig opphold", dvs så snart man har anledning etter kontrollen. Noen mener det er 3 måneder, andre mener det er innen 6 måneder, men SVV sier altså "uten unødig opphold". Bakgrunnen for dette er ikke helt klar, men siden fjærer siger sammen kan det være et argument, uten at jeg helt ser hvorfor det skal være så relevant. That said, jeg verken lager eller håndhever reglene (og senkefjærene på min bil ble installert av forrige eier (dvs på verksted, med kvittering) uten at verken han eller jeg har fått dem inn i vognkortet...).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du godkjenner bilen løfter de den opp og ser nummer på fjører da, og de ser at hjul ikkje tar i bilen noken plass.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive