Gå til innhold

Ozon luftrenser


peik

Recommended Posts

Jeg har prøvd en tilsvarende, bare ikke fra Biltema.

Det fungerer bra om de får stå på lenge nok. På de bilene jeg testet den på, lot jeg den stå på over natta og vel så det.

Da var det 220v utgave, ikke 12v, så jeg slapp å tenke på batteriet.

Det var i hvert fall ikke mulig å puste i bilen etter at den hadde stått på over natta. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg har prøvd en tilsvarende, bare ikke fra Biltema.

Det fungerer bra om de får stå på lenge nok. På de bilene jeg testet den på, lot jeg den stå på over natta og vel så det.

Da var det 220v utgave, ikke 12v, så jeg slapp å tenke på batteriet.

Det var i hvert fall ikke mulig å puste i bilen etter at den hadde stått på over natta. :P

Det der må du passe deg for, ozon er ikke mye bra å dra inn i systemet!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt akkurat det apparatet der og skal gi det hardkjør denne helgen :)

Jeg venter i spenning! Har lenge vurdert en ozonbehandling av kupeen, men hvis dette gir tilsvarende resultater så skal jeg anskaffe meg en slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg MEGET tvilende til at den saken der produserer 5mg Ozon i timen...

Når det er sagt, Ozon fungerer veldig bra det, men som Polishduden sier er det ikke akkurat gunstig å puste inn.

Om en skal ha noe særlig utbytte av det er det viktig at utgangspunktet er så rent som mulig, og tørt.

Jeg har to forskjellige generatorer, en liten med slange, og en større som jeg bruker å sette i gulvet.

Til sammenligning tror jeg min store genererer 3mg i timen, men det er mulig jeg husker feil. Den er også billig, men kostet likevel nesten 3000kr på eBay... (før frakt/mva.)

Min lille bruker jeg mye i kanaler på klimaanlegg, og den fungerer overraskende bra, så jeg tror absolutt det kan være nyttig med en sånn kjempeliten sak også, bare ikke tro at den genererer 5mg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Din store produserer sikkert 3g (3000mg) Ozon i timen ;)

5mg produserer denne sikkert.
Mer skikkelige maskiner for vårt bruk produserer normalt fra 100-5000mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...