The Punisher

Polere alu vinduslister

Hoi!

Har en bil hvor alu rundt vinduslistene er stygge. Ser flekkete ut. Noen her inne som har noen kanontips for å få de fine? Har Autosol, men tenker at det blir for kraftig. SV Metal polish er også tilgjengelig i arsenalet, men usikker på om det tar nok? Innspill ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flekker fra kalk å avfetting får du vekk med vanlig polish ala scholl s17. Ville ikkje brukt autosol da eg syns den er for grov.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok nylig en 2011 XC70, som hadde veldig stygge lister rundt vinduene. Mye kalkflekker. Prøvde det meste her, inkludert autosol, men kom frem til at det som tok mest var S3 gold. Tok lang tid og mye albuefett for å få det bra, siden jeg ikke kom til med maskin. Bare å gnikke i vei. Lykke til :-D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var det jeg var "redd" for at det tok litt tid. Blir saftig mye maskering! :blink: Autsolen tror jeg ikke bare er for grov, men tar finishen også. Takk for tips! Skal prøve med litt S17 først.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autosol fungerte dårlig i mitt tilfelle. Gjorde liten forskjell på flekkene og lagde fine riper i listen. Prøvde også den for chrome, men denne tok ingen ting. Av andre produkter som ble testet kan jeg nevne; NXT all metal polish, #205, #105, S17 og SF3000, men S3 var altså vinneren. Gjorde jobben og etterlot lite ugagn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive