hanso

CG Glossworks VS CG Citrus Wash & Gloss

Skal kjøpe inn mer shampoo og har erfaring med blant annet Citrus Wash...

Er glossworks like god? Erfaringer? Like god sommer som vinter? Ser ut til å være en drøy shampoo.

Endret av hanso
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt denne med stort hell, lukter behagelig uten at det blir veldig hubba bubba lukt over det.

god gli, greit med skum og ingen ting å utsette på glansen.

Kan ikke si jeg har merket noe stor forskjell mellom denne og andre såper på markedet i grunn.

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte Glossworkz for første gang i dag, syns som regel fleste såper er det samme:) Ikke noe å utsette på den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste såpene som brukes her er gode. Har testet CW og det er en meget god såpe, men har ikke ikke testet GW så jeg kan ikke uttale meg om det du spør etter her.

De fleste såper føles veldig like i bruk, men noen skiller seg ut på noen områder. Når det gjelder gli så synes jeg at Wolf's - White satin shampoo skiller seg ut på en positiv måte iforhold til mange andre.

Det viktigste av alt uansett hva valget faller på er en god forvask. Alt spiller jo en liten rolle, men skikkelig forvask er det viktigste når det gjelder bilvask.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over er det forvasken som utgjør det meste av rengjøringen, såpen skal egentlig bare fungere som en "friksjonsdemper" mellom lakk og vaskeredskap når den siste hinna vaskes bort. Jeg er fornøyd så lenge såpen har god glid og skummer litt, så må man finne ut om man vil ha en såpe med eller uten "voks". Skal du ha full kontroll på hvordan voks/sealer holder seg, velger du såpe uten voks/avrenningsmiddel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive