Sabia89

Riper i skinnratt

Var litt lat i forrige uke å fikk utført innvendig vask i forrige uke, men oppdaget dagen etterpå hva geniene hadde gjort. Rundt hele rattet var det fult av riper etter "vaskingen", ca 15-20 riper. Sykt irriterende når rattet var totalt ripefritt før jeg fikke den vaska:(

Så jeg håper derfor at der er noen der ute som har peiling på om det er mulig å fikse dette. Sjekket med Kristiansund Bilpleie, men der var de usikker på om det i hele tatt var mulig å fikse det.

Legger ved bilde fra rattet så dere kan se hvor flinke de har vært...

post-6758-0-01327800-1393071499_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg ville gjort var vel å gå tilbake og klage på dette! Selv om du oppdaget det etter at du var kommet hjem.

Hvis ikke de godtar at det er de som har gjort det og gir deg kompensasjon ser jeg for meg at du må farge opp rattet på nytt?

Rekner med at man må farge ripene for å få dem til å "forsvinne" på samme måte som man reparerer slitt skinn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riper som mest sansynlig er laget av en glidelås, å de kan nok farges opp, men det kommer an på hvor dype de er. Med farge, så får du fjernet de visuelt, men er de for dype, så vil du fremdeles kunne kjenne dem. Hadde krevd nytt ratt av de som laget skadene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg ville gjort var vel å gå tilbake og klage på dette! Selv om du oppdaget det etter at du var kommet hjem.

Hvis ikke de godtar at det er de som har gjort det og gir deg kompensasjon ser jeg for meg at du må farge opp rattet på nytt?

Rekner med at man må farge ripene for å få dem til å "forsvinne" på samme måte som man reparerer slitt skinn.

Når jeg ringte de så snakket plutselig ingen norsk, men jeg sendte mail så om jeg ikke får svar i løpet av kommende uke så tar jeg saken videre, men regner med at de ikke tar ansvar. Heldigvis er jeg en vanskelig kunde om de er vanskelig.

Det er riper som mest sansynlig er laget av en glidelås, å de kan nok farges opp, men det kommer an på hvor dype de er. Med farge, så får du fjernet de visuelt, men er de for dype, så vil du fremdeles kunne kjenne dem. Hadde krevd nytt ratt av de som laget skadene.

Noen er ganske overfladisk, men noen av de kjennes veldig godt. Finnes det produkt som mann kan bruke selv for å farge opp skinnet eller må det fagfolk til?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax sin skinnfarge er enkel i bruk, og std sort farge er på lager på lillehammer.

Du kan se i f.eks en av mine tråder om skinnfarging, ang fremgangsmåte.

http://www.detailersclub.no/forum/topic/19201-porsche-911-farging-av-skinnstoler-by-tcs/

http://www.detailersclub.no/forum/topic/16832-farging-av-ford-cosworth-skinn-interioer-by-tcs/

Å i denne gamle threaden av en ferrari er det også litt, da jeg bare farger opp en del av en stol

http://www.detailersclub.no/forum/topic/8940-ferrari-360-spider-detailed-by-tcs/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive