Gå til innhold
hgnubel

Erfaringer med Frydenbø bilskade, Bergen/Minde

Recommended Posts

hgnubel    334
hgnubel

Noen som har gode/dårlige erfaringer med disse?

Har bilen min der nå, og hittil er erfaringen at de er dårlige på tilbakemeldinger om når de er ferdig.

Greit nok at det kan oppstå forsinkelser når folk blir syke, men hvorfor kan de ikke sende en sms når det oppstår forsinkelser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kimmen    36
Kimmen

Har hørt en del negativt desverre. For din del håper jeg de er bedre enn Møller bilskade...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bang    4
Bang

Ved en eventuell senere anledning (uhell) så kan eg anbefale Åsane bilskadesenter.

Har hatt begge mine biler innom der for og fikse opp i noen småting. Og klarer fremdeles ikkje og finne hverken fargeforskjell eller "spor" etter de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 888
Christer

Åsane bilskadesenter, var det det som lå i Salhusveien? Isåfall er det flyttet til nettopp Frydenbø på Minde...

Jeg har bare gode erfaringer med dem, og jeg har ikke Volvo engang. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
peik    8
peik

Kokstad lakkering og bilpleie er meget bra. Dette verkstedet gjør meget godt arbeid, vet at Ferdinand Motor sender svært kostbare biler opp dit når det er behov for karosseriarbeid/lakkering.

http://www.kokstadlakk.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Takk for alle gode tips til lakkeringsjapper! :)

Med tiden kan gjerne moderator starte en "Tips til gode lakkeringsjapper i Bergen"-tråd på et passende sted og flytte ting som ikke har med Frydenbø Bilskade å gjøre dit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Regner med de er flinkere med lakk enn med websider og mail i hvert fall, mail til dem kommer i retur med melding om at mottager ikke finnes.

Prøver jeg å bruke kontaktskjemaet deres så fyller jeg ut alle feltene, klikker "Send", og så spretter det opp et tomt "compose email"-vindu hvor jeg om jeg ønsker kan skrive alt en gang til, sende og vente på at feilmeldingen skal komme i retur... får ringe dem i morgen og høre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
peik    8
peik

Regner med de er flinkere med lakk enn med websider og mail i hvert fall, mail til dem kommer i retur med melding om at mottager ikke finnes.

Prøver jeg å bruke kontaktskjemaet deres så fyller jeg ut alle feltene, klikker "Send", og så spretter det opp et tomt "compose email"-vindu hvor jeg om jeg ønsker kan skrive alt en gang til, sende og vente på at feilmeldingen skal komme i retur... får ringe dem i morgen og høre :)

Jeg kjenner ikke til at mailen deres ikke virker.

Jeg har hatt biler oppe hos dem flere ganger og jeg er veldig fornøyd med resultatet, så de er nok bedre med lakkering enn med websider.

Går sikkert greit å ringe dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Noen som har gode/dårlige erfaringer med disse?

Har bilen min der nå, og hittil er erfaringen at de er dårlige på tilbakemeldinger om når de er ferdig.

Greit nok at det kan oppstå forsinkelser når folk blir syke, men hvorfor kan de ikke sende en sms når det oppstår forsinkelser?

Hentet bilen i dag, og er ganske fornøyd med resultatet. Da er det bare kommunikasjonsbiten jeg er skuffet over heldigvis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bang    4
Bang

Åsane bilskadesenter, var det det som lå i Salhusveien? Isåfall er det flyttet til nettopp Frydenbø på Minde...

Jeg har bare gode erfaringer med dem, og jeg har ikke Volvo engang. :)

Ligger i Litleåsvegen i åsane.

http://asanebilskadesenter.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig