Gå til innhold

Demontering av grill Caddy


Trondeg

Recommended Posts

Hei!

Jeg lurer på om det er noen her inne som har peiling på hvordan jeg får av grillen på en Caddy Mxi 2013 med fabrikklakkerte fangere. Skulle ha montert varsellys på baksiden. Dette er da den øverste grillen med VW logo. Har funnet 3 skruer og noen klips i topp av grillen. Men får den ikke til og slippe i bunn. Har prøvd google og VW forhandler men tenkte og spørre her også, om det kanskje er noen som har et tips eller to :)

Saab 9-3, 2004 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FiveInline

Dette er de beste bildene jeg fant..

På min golf 2010 modell så var det nesten samma greia.. Jeg hadde 3 skruer på topp og en på hver side i bunn hvis jeg husker riktig.

Det ser ut til å være 2 bolter som holder den i bunn, en på hver side ved hver lykt ifølge disse bildene.

Det kan jo også være at grillen henger sammen med støtfanger, slik at den må av for å komme til på baksiden.

28rmgsn.jpg

2pq13yc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FiveInline

Så noen bilder på google nå, og jeg har nok bare de 3 skruene på topp på min Golf.

Jeg dro nok grillen litt opp og ut.

Prøv å lys med ei lommelykt før du drar ut lyktene itilfelle du ikke trenger det, og hvis du ikke allerede har gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...