Rodnissen

Volvos skinnpleiekit

Noen som har erfaring rundt bruken av Volvos kit med to flasker for hhv rens og krem.

Personlig synes jeg kremen ikke gir resultat i det hele tatt, og setene virker nærmest ubehandlet uansett hvor mye eller lite man smører på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er fremgangsmåten din? :) Synes du verken at rens eller conditioner gir resultat? Er det veldig slitte seter?

Swissvax sitt leather kit er veldig populært og inneholder alt du trenger. Søk litt på forumet for å se hvilke resultater som kan oppnås.

Swissvax Leather Care Kit (Scandicshine)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt den og jeg er missfornøyd med den . Skinnet blir knirkete , men så gikk jeg over til swiss sin og da har det blitt mye bedre , og mykere skinn :) Anbefaler deg å bruke swiss

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Bilen er bare noen måneder gammel, så jeg ville bare legge et tynt lag for sikkerhets skyld.

Men som sagt virker conditioneren å ha null effekt, og setene er akkurat som de var før. De virker tørre rett og slett.

Jeg prøver swisswaxen og satser på et bedre resultat :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Bilen er bare noen måneder gammel, så jeg ville bare legge et tynt lag for sikkerhets skyld.

Men som sagt virker conditioneren å ha null effekt, og setene er akkurat som de var før. De virker tørre rett og slett.

Jeg prøver swisswaxen og satser på et bedre resultat :)

etter du har påført leather milk så la den stå å trekke noen timer, slik at det får trekke godt inn i skinnet, det vil sikkert se litt skjoldete ut etter noen timer, da skal man gå fint over med MF klut for å fjerne overflødig Sv milk og man får da en fin og god beskyttelse på setene.

Legger ved 2 bilder fra handboken fra Swissvax

Binder2_Page_1.jpg

Binder2_Page_2.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, takker og bukker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive