Elly

Espuma Revolution Wheel Cleaner- Erfaringer/Spm!

Hei, ser denne felg rensen skal blandes ut 1:10 ... Mao billig!
5L konsentrat = 100L ferdig produkt? (1:10 blanding) om jeg ikke regner feil i hodet nå?!

Det virker jo til å være utrolig billig.

http://alienautospa.no/produkt/eksterior/felgrens-og-dekk/espuma-revolution-wheel-cleaner-5l

Noen erfaringer, kontra andre felgrenser?
Og, kan jeg blande ut f.eks 200liter (1:10) på et plastfat. Eller vil det skille seg? (Vanskelig å riste på 200liter) :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd den. Men du regner feil. 5l x 11 = 55L ferdig produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest den testen for felgrenser?

Denne vant testen.

Tenker og bestille meg 5l selv når jeg er fri for felgrenser. Og lurer igrunn på det samme med og ha ferdigblandet produkt på dunker/fat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan blande den ut 1:20 om jeg ikke husker feil ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like god som Bilberry denne. :)

På felger som ikke har hvert vasket på lenge må det sterkere middler til (f.eks IronX eller lignende), men i hverdagsvasken er begge disse helt perfekt som prewash av felger. Jeg vasker alltid over felgene med svampen etter at de er spylt med Espuma Revolutiobn eller Bilberry i min vanlige vaske rutine og finner skjeldent rester.

Har laget en liten test mellom begge disse og har egentlig kommet frem til at de fungerer like fint begge 2. Testen finner du her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, bare gode tilbakemeldinger :)
å med min kjappe hoderegning rett før helg så ble det litt feil :P med 55l for den prisen må jo være en god deal!!
Blir bestilling når jeg er tom for Auto Wheel tenker jeg :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å med min kjappe hoderegning rett før helg så ble det litt feil :P med 55l for den prisen må jo være en god deal!!

Espuma R. 1:10 funker meget bra som en billig felgforvask. Til berøringsvask etter forvask er P21S PG hakket mer effektiv. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på det at Espuma Revolution ikke er samme type felgrens som AW da ER ikke blør, men er alkanisk slik som Bilberry, SurfexHD ol. Det er derfor jeg har sammenlignet med Bilberry istenden for AW, P21S PG, Rim7 ol.

Som jeg sier over så fungerer ER utmerket i hverdagsvasken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til hverdagsvask er den kjempebra. Blandes den 1:5 så tar den godt på skitne felger og. Men til de vanskelige tilfellene så er P21S min favoritt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med de/dere som sier at denne er super til hverdagsvask, men på felger med vanskelig møkk, så må man ty til sterkere lut.

Og da må jeg nok være enig nok en gang med de som anbefaler P21S, eventuelt RIM7. Har funka for meg iallefall!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive