Skulebollen

Anbefaling til bedrift som pusser opp felger

Hei, har noen BBS RC 301 og 300 som skal pusses opp. Dette er smidde polerte felger, og ene felgene har en liten sprekk. Så er kanskje en liten "utfordring"

Har hørt med Østfold felgretting om ett prisoverslag, men tenkte og forhøre meg litt rundt. Så er det noen som har tips til en seriøs felgretting bedrift?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen kan slå prisene til til Østfold felgteknikk.Da går de fort konkurs :)

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen kan slå prisene til til Østfold felgteknikk.Da går de fort konkurs :)

Jaha? Utdyp gjerne? :) Det koster store summer å kjøpe inn profesjonelt utstyr og å legge vekt på kvalitet i arbeidet. Skulle det være noen rimeligere enn dem så får man vel det man betaler for (dårligere finish og resultat). Såvidt meg bekjent har dem eneste vibrasjonspoleringsmaskin i skandinavia! Må nok over til England for å finne nærmeste firma.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tolket det som at han mente at Østfold FT har så gode priser at om noen skulle gjøre samme jobben for mindre penger så ville konkurrentene gått konkurs, ikke ØFT.

Er ikke dette ditt firma forresten ScottNicholas?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha? Utdyp gjerne? :) Det koster store summer å kjøpe inn profesjonelt utstyr og å legge vekt på kvalitet i arbeidet. Skulle det være noen rimeligere enn dem så får man vel det man betaler for (dårligere finish og resultat). Såvidt meg bekjent har dem eneste vibrasjonspoleringsmaskin i skandinavia! Må nok over til England for å finne nærmeste firma.

Kan ikke noe jeg men har sett prisene der ;) Med tanke på at hver skada felg tar flere minutter eller timer å rette og lakke så er det meget billig der. Jeg hadde dobla prisen om jeg kunne utføre noe sånt :) Å kunne rette, lakke og sende 4 felger for 5000 kr er ikke mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det bare jeg som misforsto litt :) Ja vi pusher prisene ganske ned i sammenheng med mengde arbeid og kvaliteten vi ønsker å oppnå! F.eks pulverlakkering i sølv 960,- stk eks mva. Dette inkluderer syredypping, sandblåsing, reparasjon av småskader, og spesiallakk 3-lag med pulver hvor vi matcher fargen på felgen til de andre.

Men ikke for å spore av for mye til trådstarter: Helpolering av felger er det kun ØFT som utfører i skandinavia, det finnes noen få firmaer i england som utfører det, evt må man kanskje se i tyskland. Prisene på selve arbeidet vil nok ligge på minst det samme i pris, så kommer frakt/tid etc i tillegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Upåklagelig pris!:) Er bare redd det blir for blankt iforhold til RC sin originale polering.. Vil helst ikke at det skal skinne mer som Chrome

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive