Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Jepp, veldig bra denne også :-)

Lenge siden jeg prøvde den så jeg husker ikke åssen den var oppmot Prickbort..

• 1 month later...
Skrevet

Er jeg blind eller er en link/bilde blitt borte. Jeg ser for meg at det etter kort tid vil lukte kjemisk og plantene vil mislike hyppige Prickbort-runder. Finnes derfor et annet alternativ som er nesten like bra er det supert

Skrevet

Jeg tror ikke det har vært noe link/bilde :) Vurderte å kjøpe inn denne fra sverige for noen år siden, men det ble ikke noe av. Nå bruker jeg prickbort av gammel vane.

Ja, jeg vasker med svamp!

• Admins
truhaa
Skrevet

Jupp, fungerer veldig bra, fortsatt litt dyrere en Prickbort, men så fort det kommer seg ned i pris blir denne handlet i 10 liter.. Fungerer knallbra..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Supert, takk.

Da er det bare å finne ut om Korosol stanker hoggorm da når spylt av på grusen da!?!

Skrevet

Supert, takk.

Da er det bare å finne ut om Korosol stanker hoggorm da når spylt av på grusen da!?!

Litt lukter det etterpå ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår