Karmann63

Collinite

476 vs 845.

Jeg innser at den ene er flytende og den andre er en pasta men hvilken er best mht holdbarhet?

Er den ene bedre enn den andre og i såfall hvorfor?

Det er også en som heter 915. Hvordan er denne ift de to andre?

Jeg trenger en god beskyttelse til bruksbilene men er også på utkikk etter en bra LSP til min gamle Mustang som ikke har klarlakk.

På Mustangen er ikke holdbarhet 1. pri siden den naturlig nok kun brukes om sommeren og blir dullet med ved enhver anledning. Glans og dybde vil være viktigere på den.

På Chevroletene er holdbarhet viktigst siden de blir utsatt for Vegvesenets vrede(salt) + norskt vinterklima.

Mvh

Morten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

845 er en flytende versjon av 476 som i teorien skal ha bittelitt dårligere holdbarhet, men ikke noe jeg har merket i praksis.

915 skal også i teorien ha litt bedre holdbarhet enn 476, men jeg bruker kun 845 da den er holdbar i massevis og enklere å jobbe med enn de to andre.

Det finnes tonnevis av info på forumet om disse voksene hvis du vil søke litt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

845 er en flytende versjon av 476 som i teorien skal ha bittelitt dårligere holdbarhet, men ikke noe jeg har merket i praksis.

915 skal også i teorien ha litt bedre holdbarhet enn 476, men jeg bruker kun 845 da den er holdbar i massevis og enklere å jobbe med enn de to andre.

Det finnes tonnevis av info på forumet om disse voksene hvis du vil søke litt ;)

Takk for svar.

Jeg prøvde å søke men fant ingen direkte sammenligninger, kun at folk var råfornøyd med enten den ene eller andre :)

Flott at folk er fornøyd men siden jeg foreløpig ikke har noen av de så tenkte jeg det var praktisk med en sammenligning før valget tas ;)

Om du vil henvise meg til en eksisterende tråd med slik info så setter jeg pris på det selv om det da blottlegger mine manglende søke-kunnskaper ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive