chrsag

Vaskestoff for bremsecalipre dempere ect?

Som emne sier så lurer jeg på hva som er tingen å bruke på meget møkkete bremsecalipre, skiver dempere ect? Kjørte på med sterk blanding av surfex hd og høytrykk uten at det ble så veldig mye bedre. Er helt svart guffe på det meste av deler i hjulbuen etter 130 000 km på veien uten noe særlig vask..:s Så her må noe gjøres....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema's bremserens!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort finner sikkert noe mat inne i hjulhuset, blandet du surfex sterkt?

og bremserens som nevnt over :)

Endret av LarsnSupra
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt Biltema sin bremserens funker veldig bra, jeg har brukt den mange ganger før jeg har lakkert bremsekalipperene, på egne biler og en del kundebiler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandet vel 1:5 ca. Det ble jo såklart mye bedre og gråfargen kom til syne, men fortsatt mye svart guffe.. Biltema sin bremserens er det kun til bremser eller kan det brukes på alt i hjulhuset?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandet vel 1:5 ca. Det ble jo såklart mye bedre og gråfargen kom til syne, men fortsatt mye svart guffe.. Biltema sin bremserens er det kun til bremser eller kan det brukes på alt i hjulhuset?

Brukte den til å vaske oljesølet på motoren min med, fungerte fjell.. Vær obs på at den er meget kraftig...!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har en knall bremse rens, bruker den til ALT mulig på jobb!! Ellers så er det meget sterk Surfex + en god børste, kan også med fordel spraye godt med prickbort på når det er tørt (før surfex / bremserens)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremserens er spritbasert, renser uten søl, slik at maling av calipre er mulig umiddelbart.

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl Rim7 er knall til slikt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har en knall bremse rens, bruker den til ALT mulig på jobb!! Ellers så er det meget sterk Surfex + en god børste, kan også med fordel spraye godt med prickbort på når det er tørt (før surfex / bremserens)

Bruker også wurth sin på jobb! Spesielt god på oljesøl.. går sjeldent en dag uten at jeg begynner meg av denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive