Dufniall

Produkt til glass - Scratch doctor

Jeg har akkurat det samme settet, og jeg har faktisk klart å fjerne store og små riper/defekter på bilglass.

Vet ikke helt hva som er planen din, men for å fjerne enkeltriper er det genialt, skal du ha en hel frontrute som ny, må du sikkert sette av en hel uke, for å fjerne riper i glass tar tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man ha frontrute som ny, så skifter man ruta :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fro svar trogha, planen er å friske opp tåkelysene på en 1-serie, og vindusviskerspor generelt. Vi får se hva vi orker, ettersom dette tydeligvis er litt tidkrevende hvis man skal ta mye.

Da er det vel et bedre alternativ å kjøpe ny ruter og heller jobbe litt overtid, som StianMH sier.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt dette settet èn gang, med hell. Jeg fjernet to mindre områder med vindusviskermerker som gjorde at frontruta ikke gikk gjennom PKK. Det kan du lese om og se bilder i innlegget her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/3418-bmwdodgepontiac-mfl;-2010-mb-r-klasse/page-7#entry174475

Jeg var overrasket over den gode effekten og har hatt planer om å fjerne slitasjemerker på andre biler jeg eier. Dette har jeg bare ikke fått somlet eller motivert meg til å sette i gang med. Det er en ganske tung jobb å slipe glass, og grisete. Har du stor slitasje så bytt ruta i stedet enn å slite deg ut på dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive