Gå til innhold

Dårlige verdier etter 4hjulskontroll - vise bilen?


Simen

Recommended Posts

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Simen

    10

  • Christer

    8

  • Magne/Otta Detailing

    6

  • Øyvind G

    4

Når jeg var å viste min gamle Volvo 940 for ombygging fra varebil til personbil samt senkefjærer holdt det med TUV papirer på fjærene... Han sjekka at baksetene satt fast, sjekka nummeret på fjærene. Så også på de blå forsterka krengningshemmerne (25mm diameter i forhold til 13mm orginalt), hang seg i staget og sa "Jæven søkke, no forsvinn vel litt av båtfølelsn ja! Steike dem va feit". Det litt morsomme er jo at fjærene ikke er godkjent for varebil pga høyere bakaksellast, men dette var vist ikke noe problem ifølge kontrolløren... Ikke skrev han om bakaksellasten i vognkortet heller, selv om jeg ba om det :P Finnes trivelige og fornuftige folk hos biltilsynet også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok møtt på en av dei få fornuftige hos BT. Gratulerer med godkjenningen! :)

Jepp. Var det som var planen også, å møte en fornuftig en. :P Takk for det!

Godt du fikk den igjennom.

Nå har jo ikkje du lagt den noe særlig lavere bakken, men mange andre (inkl meg) liker det lavest mulig :-P , og da er dette dokumentet her kjekt og ha.

Ja det var veldig kjekt. Nei den er ikke kjempelav akkurat, men poenget med 35/15-senkingen må være i hovedsak å få ned oppholdet i hjulbuene, da det ser helt sykt ut foran uten senkefjører. :P

mitsubishi__galant_v6_sport_edition_d3_c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...