Gå til innhold

Innreder garasjen :)

Recommended Posts

Skrevet

Hadde vært supert om du kunne lagt ut bilde av undersiden! :)

edit: skriveleif

Har ikke bilde av undersiden på de perforerte, brukte opp alle på gulvet. Men de tette er helt like unde bortsett fra hullene.

post-4303-0-46562300-1383418974_thumb.jp

Måtte ha ei pause fra sparkelstøvet i dag så fant frem en gammel prosjektor jeg ikke har brukt på lenge:

post-4303-0-89514400-1383419515_thumb.jppost-4303-0-08508300-1383419522_thumb.jp

Lerret til garasjeporten havnet plutselig på ønskelista :)

Skrevet

Takk for bildet Einstein! Disse flisene står altså på en milliard bittesmå føtter.. Har grublet på dette en stund så dette var oppklarende. :)

Skrevet

Tøft :) ja du får sitte i garasjen no å se film hehe

Ja får se om det blir lerret, men har ikke noe annet å bruke prosjektoren til. Blir nok bra med fotballkveld med gutta :)

Takk for bildet Einstein! Disse flisene står altså på en milliard bittesmå føtter.. Har grublet på dette en stund så dette var oppklarende. :)

Ganske nøyaktig en milliard føtter ja :P

• 1 month later...
Skrevet

Har vært stille i garasjen ei stund nå. Vært på jobb utenlands 5 uker og bare slappet av litt i det siste :)

Fikk såvidt slengt på et lag maling før jeg dro i begynnelsen av november og nå har jeg begynt på litt belysning.

post-4303-0-62822500-1387144874_thumb.jppost-4303-0-78372000-1387144887_thumb.jp

Måtte ha på noe lys når jeg skulle skru på bilen. Håper ikke el-tilsynet ringer på døra de nærmeste dagene ;)

post-4303-0-44253900-1387144910_thumb.jppost-4303-0-45888500-1387144936_thumb.jp

Nytt familiemedlem på plass, Golf 4 GTI :) Nok å ta tak i på denne, men veldig gøy på veien :)

post-4303-0-99729700-1387145345_thumb.jp

Skrevet

Flott garasje :) ser du er fra/bor i kristiansand, er dette et hus i nærheten? :)

Skrevet

Blir knallbra det der! :-)

Har du noen formening om hvordan de flisene takler punktbelastninger slik som støttebukker under bilen og stålhjulene til en garasjejekk?

1967 Ford Mustang

1999 Chevrolet Blazer

2003 Chevrolet Tahoe

Skrevet

Sprekt det gulvet :)

Takk, veldig fornøyd :)

Flott garasje :) ser du er fra/bor i kristiansand, er dette et hus i nærheten? :)

Takk for det, ja dette er i Kristiansand. Bor du og her?

Blir knallbra det der! :-)

Har du noen formening om hvordan de flisene takler punktbelastninger slik som støttebukker under bilen og stålhjulene til en garasjejekk?

Takk fro det :) Ja, jeg har ikke tenkt at la noen små jekk hjul eller støtttebukker ta vekten av bilen på disse flisene.

Planen er alu eller rustfritt stål plater i samme still som de tette flisene. 4 stk 30x30 og et par som er litt større til jekkk. Venter pris på ferdig kappede plater, samme som er brukt til å lage denne tralla.

Fikk på litt lys i dag. For en forskjell med disse dagslys lysrørene. Kan virkelig anbefales :thumbup:

post-4303-0-97501700-1387315961_thumb.jp

Den til høyre er de gamle lysrørene, de andre er philips 865 rør.

Skrevet

Takk, veldig fornøyd :)

Takk for det, ja dette er i Kristiansand. Bor du og her?

Takk fro det :) Ja, jeg har ikke tenkt at la noen små jekk hjul eller støtttebukker ta vekten av bilen på disse flisene.

Planen er alu eller rustfritt stål plater i samme still som de tette flisene. 4 stk 30x30 og et par som er litt større til jekkk. Venter pris på ferdig kappede plater, samme som er brukt til å lage denne tralla.

Fikk på litt lys i dag. For en forskjell med disse dagslys lysrørene. Kan virkelig anbefales :thumbup:

attachicon.gif20131217_200448 (Medium).jpg

Den til høyre er de gamle lysrørene, de andre er philips 865 rør.

Jepp ;) Akuratt fått opp interessen for dette :-)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår