smurf

TEST - Adam's Waterless Wash

Heisann! Fikk meldt meg på testing av dette produktet hos Parts And Retards. Testen var planlagt å gjøres litt mer omstendelig, men grunnet problemer med iphonen min hvor jeg mistet alle størsteparten av alle bildene mine, så blir den da altså ikke det..

Dette produktet ble først brukt på bilen min, da jeg demonterte grillen. En del av støtfangeren dekkes av denne, og det har da samlet seg opp diverse smuss her. Her var Adam's WW utrolig effektiv! Dynket skiten, og hadde litt på en MF for å så tørke over.

Men da jeg mistet bildene av dette måtte jeg finne noe annet og teste på. Etter litt fundering så jeg at den nylakkede mopeden min hadde fått litt waterspots etter jeg spylte av den. Tenkte dette var et greit testobjekt for WW. Har tideligere brukt CG Ecosmart på diverse waterspots.

Lukten på WW er faktisk veldig lik Ecosmart. En frisk og herlig lukt av surt eple :)

Utgangspunkt
bilde1_zps7febeb0b.jpg

Sprayer her bare rikelig på en CG mikrofiber, og tørket lett over for å buffe av.
bilde3_zps0c5de8e4.jpg

Resultat
bilde2_zpsf7e75708.jpg

Som dere ser så fjernet WW dette veldig lett uten å legge fra seg rester. Virker som et veldig fint produkt, og jeg liker det minst like godt som Ecosmart. Lurer bare litt på om det legger ifra seg no form for beskyttelse som Ecosmart..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive