PoliniAerox

Briliantsort

Hei, er det noen som har erfaring åssen briliantsort audi er å polere? Bilen er en 2011 mod.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den fargen uten metallic i?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel samme brilliantsort som fra 2001 til nå? har jobbet med 2 sånne på rappen nå. Den er temmelig hard, den ene brukte jeg Scholl S03, og lilla scholl pad på Flex DA, fikk litt hologrammer, men korrigerte bra. S40 på gul megs pad tok hologrammene.

den andre testet jeg S17, med lilla scholl og Flex DA, fikk tatt litt, men ikke mye, da som sagt denne lakken er temmelig hard.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske hard lakk ja, akkurat tatt en A8 og den grevde mye albuefett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du skal søke på forumet og lese s&s med briliant sort lakk :) Kan spare mye tid på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser folk skriver den er knallhard så då var det ikkje den fargen eg polerte hinn helgen. Den var veldig mjuk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var den S&S eg tenkte på, men ikke fant i farten :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som myk lakk ja, varme og trykksensitiv om det er den jeg tenker på. DA hjelper stort på, roterende blir litt arbeid ja..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg polerte var nettop en slik bil, hadde roterende å grønn/blå 3M. Plagdes noe helt sinnsykt, spesielt med buffinga! Ble syk forskjell men ripet hele tiden opp lakken igjen med mikroriper så ble aldri helt fornøyd :huh: Fargekode LZ9W mener jeg det var.

Hadde nylig fått tak i DA Maskin, men hadde dårlig kunnskap med polering generelt så ble som det ble og holdt løpet ut med roterende siden den cutta mye fortere enn DA. Blå 3M til slutt for å fjerne holo.

Lykke til! :thumbs:
530105_455613697793881_959509435_n.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive