J9 Detailing

Mørk flekk i lakk - Tesla MS

Har en Perlehvit Tesla Model S P85 inne til shine og LSP.

Denne ble levert med en mørk flekk i lakken bak på venstre skjerm. Noen som har sett noe lignende tidligere? Hva kan det evt komme av?

Har studert flekken i detalj og det ser litt ut som perleeffekten mangler litt. Klarlakken er "hel" over dette feltet.

(Heldigvis er dette påpekt ovenfor Tesla ved mottak av bilen)

Postet bilde

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett lignende på min bil når deler av den var nylakket.Jeg tror lakken ikke har herdet særlig lenge og bilen satt fort ut i kaldt vær. Men nå er det borte på min bil da :P Gikk bort etter ett par uker.Mest sannsynelig er det feil fra fabrikk, men da er det rart de ikke fiksa det før salg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser veldig ut som en misslykket spotrepair. Ganske typisk når man flekker farge på en sølvfarget bil at det blir slike mørke flekker. Hold oss oppdatert vist du finner ut av noe!

-Lakkerer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært noe lignende på de to jeg har polert, men det har forsvunnet med lett polering. Var flere steder rundtom på begge bilene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mistenker også at det er noe reparasjon som har vært på ferde her. Fikk ikke lakkmåling på og rundt denne flekken. Området rundt viste opptl 100% tykkelse av målinger ellers rundt på skjermen.

Tesla har sagt de skal fikse det. Dette var en av titalls Tesla jeg har hatt innom så langt, så jeg ser han vel ikke igjen før til våren igjen regner jeg med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive