NeDD

Ford S-Max 1-stegs + forsegling - Stavanger/Varhau

Hei

Har en kollega som har en 2013 hvit Ford S-max som han ønsker en lett korrigering + forsegling.

Kan kontaktes på tlf. 419 25 343, Petter Dubland.

Jeg har ikke tid....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han kan komme til Haugesund. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta kontakt med ham i kveld og høre, så kan jeg gi lyd her om hva som blir situasjonen -om han har fått hjelp eller sånt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta kontakt med ham i kveld og høre, så kan jeg gi lyd her om hva som blir situasjonen -om han har fått hjelp eller sånt. :)

Vi har gjordt en avtale denne uken, så da er han snart hjulpet :)

Hjelp - Hjelpe -Hjulpet ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å hjelpe - hjelper - hjalp - har hjulpet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vente - Venter - Ventet - På show´n shine :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å gi opp - gir opp - har gitt opp - dette med Show and Shine. Den sløve commondore maskinen min liker ikke den siste oppgraderinga til photobucket. Det er ikke alltid nettbrettet er helt velvillig det heller, så da blir det litt lite med bilder for tiden.

Du kan få en kort oppsummering i verbal form, men det er ikke den helt store greia..

Bilen hentet på arbeidsplassen til Petter kl 8, og kjørt ut til lokalet jeg disponerer.

Den ble behørig vasket med

Prickbort - påført over hele bilen

P21S felgrens - påført dekk

Bilberry felgrens - påført dekksider og inne i hjulhus

Jif bilshampo + valet pro snow foam

CG CWG i bøtte - sammen med 16 liter vann

Høyttrykkspyler : ja

Prøvde først med S30 og orange pute på Festool ro125, men dette var ikke videre tilfreddstillende iforhold til å fjerne riper.

Jeg kikka litt på diverse plansjer fra Scholl Concepts om anbefalte kombinasjoner av puter med S17+ og kom frem til at lilla pute var tingen. Jeg var inne på tanken med å prøve A15+ da jeg nylig har fått denne inn i samlinga. Men jeg leste meg fort frem til at cutt nivået på denne var ganske likt S17+ så da gadd jeg ikke gå å hente den tente jeg :P

S17+ og lilla pute på Festool maskinen tok ihvertfall nok til å få en forbedring på ettstegs jobben.

Jeg gikk rundt bilen med maskin og jobbet meg fremover, mens Lilaen løp etter med mf og tørket av etter meg.

Jeg har kikka litt på meg selv iforhold til effektivitet og ser at der tiden svinner hen er når jeg legger fra meg maskinen og begynner og tørke vekk produktrester, for så å finne frem maskinen igjen ogbegynne å jobbe igjen, er den største tidstyven. Så å han en hjelpende hånd med er slett ikke feil.

Forseilingen falt på CG EZ cream glaze etterfulgt av M-seal etter en liten time.

Da dette hadde fått stå å puste ut litt etter buffing, så fant jeg frem en boks med voks, Wolfgang Fuzion. Planen var selvsagt å bruke CG Celeste v2, men denne fant jeg plutselig ut at låg baki bilen min -som igjen var et helt annet sted.... :P

Så ble bilen kjørt tilbake til Bryne og levert mr Dubland litt over kl 15.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet ble veldig bra :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive