Gå til innhold
Christer

Noen med PDR-utstyr i Bergen?

Recommended Posts

Christer    2 906
Christer

En eller annen dimling har klart å lage en bulk på bakdøren min. En liten lakkskrape, men tror ikke den er verre enn at jeg skal få polert den bort. Bulken må enten PDR'es eller fikses på gamlemåten, og siden budsjettet ikke tillater verkstedsbesøk nå tenker jeg å prøve å ordne det selv. Av samme grunn kan jeg ikke kjøpe inn utstyret jeg trenger heller, så om noen i Bergen/omegn har slikt utstyr jeg kunne fått låne, hadde det vært suverent.

Alternativt kan karosseridoktorer i Bergensområdet som gjør skikkelig arbeid og ikke skal ha en formue for jobben, vurderes.

Alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenL    60
EspenL

Har en glue puller ala ebay til 14dollar - men jeg antar det er heftigere saker du er ute etter? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Har en glue puller ala ebay til 14dollar - men jeg antar det er heftigere saker du er ute etter? ;)

Jeg har allerede tilbudt min "pops a dent" som ligner på det du beskriver, men han er tydeligvis mer kresen :P

Men har du prøvd din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Har sett videoer av pops-a-dent'en til hgnubel, og den inspirerte ikke akkurat tillit... så for meg en glidehammer eller bulktang og sånne ganske man limer på, samt en dor eller to.

Blir vel til at jeg slakter mastercardet igjen og kjøper meg et sett fra Tyskland. Kan umulig skade å ha sånt verktøy liggende, og hgnubel har allerede tilbudt bilen sin som testobjekt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenL    60
EspenL

Jeg har allerede tilbudt min "pops a dent" som ligner på det du beskriver, men han er tydeligvis mer kresen :P

Men har du prøvd din?

Hehe nei, det har ikke blitt noe av ennå. Men jeg har fått et par gode kandidater til "popping" i det siste, så... *hytte med neven*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig