MikTor

Xenon kit til Golf

God kveld!

Eg har ein 2009mod Vw Golf Highline som eg ønsker og oppgradere lysene mine på!

Er då interesert i xenon i fjern og nærlys samt led pærer i park og tåkelys!

Noken som har gode tips om kor ein handler dette og evt et monteringstips til lysene?

-Mikal-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

har sjølv ein 11' golf. Sjekka opp pris på orginale xenon og det kom vel på 30k + arbeid. Men du har du komplett xenon med alt av sensorer osv.

Det vart jo fort uaktuelt, så eg søkte litt opp med å kun ha xenon i fjernlysa. Der har denne bilen H15 pærer som eg sliter med å finne kit til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

har sjølv ein 11' golf. Sjekka opp pris på orginale xenon og det kom vel på 30k + arbeid. Men du har du komplett xenon med alt av sensorer osv.

Det vart jo fort uaktuelt, så eg søkte litt opp med å kun ha xenon i fjernlysa. Der har denne bilen H15 pærer som eg sliter med å finne kit til.

Veit du om ein 2009mod og har H15 pærer?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er golf 6, så er det vel det. Er vel samme hvis det er vanlige halogen lykter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, så generelt vanskeligt å finne til denne bilen då med andre ord!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilene mine med halogen har jeg brukt Philips xenon Look med hvitt lys og Osram nightbreaker i fjernlys. Ikke xenon men fullt lovlig og nesten like bra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilene mine med halogen har jeg brukt Philips xenon Look med hvitt lys og Osram nightbreaker i fjernlys. Ikke xenon men fullt lovlig og nesten like bra

Etter min erfaring er det en hel del bedre lys med xenon kontra xenon look halogen pærer.. men har riktignok ikke prøvd philips sine :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klarer eg heller ikkje å finne desse pærene i H15. Greia er at det er to forskjellige pærer i H15. Den eine er fjernlys, den andre er DLR. Eg skulle gjerne hatt xenon lys i fjernlysa mine.. Så om nokon finner et skikkeleg kit i H15 for konverting til xenon, kjøper eg det glatt ;) Også må det vere DLR i dei og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klarer eg heller ikkje å finne desse pærene i H15. Greia er at det er to forskjellige pærer i H15. Den eine er fjernlys, den andre er DLR. Eg skulle gjerne hatt xenon lys i fjernlysa mine.. Så om nokon finner et skikkeleg kit i H15 for konverting til xenon, kjøper eg det glatt ;) Også må det vere DLR i dei og.

Eg og fant det litt vanskeligt å finne xenon kit til min bil. Er som sagt intr i kit til fjern og nær.

Men det er H15 eg må leite etter? og kva er DLR?;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrive feil der! DRL = Daytime running light.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Ser jo ut som at der er DRL og. Skal nok sende dei en mail. Nice find!

Edit: Og der var mail sendt!

Endret av tharshan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og svar mottatt! Det er ein egen halogen pære i det xenon kit'et som virka som DRL. Genialt. Blir nok å bestille eit slikt kit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og svar mottatt! Det er ein egen halogen pære i det xenon kit'et som virka som DRL. Genialt. Blir nok å bestille eit slikt

Hva var prisen ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjem vel på 1.840,- + frakt for 55w pæra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, har kun kjøpt pærer og led skiltlys på Ebay, de har vært samme kvalitet som her hjemme..Kanskje noen andre på forumet her som vet dette ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig kit fra Ebay kommer ann på produsent!

Har kjøpt 3 Kit på Ebay og betraktelig fler på vvme.com, aldri hatt noen problemer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive