Skydancer

Aquo Pro Glassrens

Jeg ble spurt om å teste denne og APC i samme serie, først om glassrensen.

Vær ærlig var meldingen jeg fikk beskjed om, som sagt så gjort.

post-7002-0-61745600-1379697092_thumb.jp

post-7002-0-59862800-1379697131_thumb.jp

Jeg valgte å vaske vinduet med Glass master med microfiberhette, vasket frontrute innvendig og utvendig (vanskelig å ta bilder av vindu), litt møkkete utvendig med litt bugs, innvendig var det litt fettete med litt fingeravtrykk.

post-7002-0-58229600-1379697577_thumb.jp

post-7002-0-73845700-1379697622_thumb.jp

Konklusjonen er: Virker som ett bra produkt, skitt, insekter og fett ble borte. Produktet la ikke igjen rester etter litt buffing. Perfekt før påføring av Rain X.

Jeg skal følge opp testen, nå er høst/vinter rett rundt hjørnet, da får vi se om det takler litt tøffere utfordringer.

Denne serien selges av Alien Autospa.

PS! Min første test

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wonder baum ! jeg lukter den helt hit :lol:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wonder baum ! jeg lukter den helt hit :lol:

He he, ja etter 17 år lukter ikke bilen ny lenger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin test.

Interessant hvis du følger med på innsiden av frontruten litt fremover og oppdaterer her.

Har sett flere ganger med forskjellige produkter at det blir ett belegg på innside av frontruten. Dette synes kun i godt lys (f.eks når du kjører mot solen). Man får også øye på det hvis man tørker på innsiden av ruten med fingeren.

Tror egentlig ikke at det er glassrensen som er årsaken da det kun skjer på innside av frontrute. Det ser alltid bra ut rett etter man har gått over med ruterens, men etter en stund kommer dett frem.

Siden jeg har 5 liter konsentrat glassrens fra før, så tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe noe mer glassrens da denne mest sannsynlig varer livet ut, men skal likevel følge med her. Hvem vet, kanskje jeg ender opp med en flaske likevel? :P

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin test.

Interessant hvis du følger med på innsiden av frontruten litt fremover og oppdaterer her.

Har sett flere ganger med forskjellige produkter at det blir ett belegg på innside av frontruten. Dette synes kun i godt lys (f.eks når du kjører mot solen). Man får også øye på det hvis man tørker på innsiden av ruten med fingeren.

Tror egentlig ikke at det er glassrensen som er årsaken da det kun skjer på innside av frontrute. Det ser alltid bra ut rett etter man har gått over med ruterens, men etter en stund kommer dett frem.

Siden jeg har 5 liter konsentrat glassrens fra før, så tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe noe mer glassrens da denne mest sannsynlig varer livet ut, men skal likevel følge med her. Hvem vet, kanskje jeg ender opp med en flaske likevel? :P

Jeg skal følge med fremover og gi oppdatering B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra test':)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive