AMG

vask av Uber Super Drying Microfiber Towel

Hei

Har ett Uber Super Drying Microfiber Towel som jeg bruker for å tørke av bilen etter vask.Jeg har etter hver vask hengt det opp til tørk, men føler nå at det ikke trekker til seg vann like godt som tidligere.

Jeg lurte derfor på om jeg bør vaske det i vaskemaskin? Hva bør jeg passe på ? Milo?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker å vaske mine tørkeklut i vaskemaskinen med milo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 eller 95 grader, så blir se som nye :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at du ikke vasker det sammen med de klutene du bruker til voks. Legg håndkle i en bøtte med surfex over natta, og så ta det i maskinen. Bruk milo eller surfex, ikke tøymykner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her i stedenfor å starte egen tråd.

Vasket vanlige klær uten mykner runden før, og skylte godt ut av påfyllingskuffen.

Så vasket jeg alle mf mine en gang i 95 grader med cg mf wash, men tørkeMF var før og etter totalt vannavvisende.

tok så å lot tørkeMF bløtlegges i surfex 1:8 i over 24 timer, skylte de lett og vasket deretter kun de på 95grader med CG MF wash og milo, fremdeles vannavvisende, frustrert.com ja.

Noen gode tips her ?

Tenker å gi på en gang til med kun TørkeMF 95grader og milo, hvis ikke det går så blir det rituell brenning på gårdsplassen.... :ph34r::D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask såpekammeret i maskinen med surfex, og vask klutene i surfex. Jeg fikk noen vannavstøtende vokskluter til å trekke til seg vann igjen på den måten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive