bjorke

Tips til ny bil

135 innlegg i emnet

Noen som har tips til ny bil? Den skal leases, rundt 4-500 000 og firehjulstrekk. Alle merker er velkomne, unntatt koreansk og amerikansk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Q5!!!!!!!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer selv firmabil i disse dager, men vi har grense på rundt 400k så da blir det ikke det jeg vil ha...

didit4.jpg

Tipper jeg går for en B-klasse dersom jeg går over på firmabil; ikke akkurat det samme, men kan få en ok utgave innenfor grensene våre.

Audi Q5!!!!!!!!!!

Nydelig bil, men den koster ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skrev 4x4... *hirr hirr* X'en til BMW er vel ikke akkurat, men heller ABS-styrt bremsing av alle fire hjul i stedet for bare 2 :P

Hva med Volkswagen Tiguan? For den summen får du en skikkelig rå Tiguan!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

320 xd, mye bil for pengene men du får ikke mye utstyr uten å legge på 100000. Enda mer bil for pengene blir vel en Passat med 4motion og nesten full pakke. den får du 499.999,- inkl alt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med den nye Toyota Landcruiser? den med V8 på 380hk såklart ;)

Får vell dem ned i den prisen med to seter her i avgifts kåte Norge, skal du ha 3 seter til er du godt over millionen. Merkelig det der i et land som Norge, de setter miljø på alt av avgifter, men skal man kjøre flere i bilen slik de vil koster bilen fort det dobbelte :P

Eller kanskje Toyota Tundra, Pick up med samme motor. Får den som Ironman utgave med 500hk også, men det blir dyrt :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X- driven til BMW overgår Haldexen på en VW. Les testene og prøv selv da vel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
X- driven til BMW overgår Haldexen på en VW. Les testene og prøv selv da vel.

... men ikke quattro :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips folkens. Nå er det ikke jeg som skal ha bil, men min far. Og A4 S-Line står høyt på lista.. Skal prøve å få prøvekjørt en i morgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hva med den nye Toyota Landcruiser? den med V8 på 380hk såklart ;)

Får vell dem ned i den prisen med to seter her i avgifts kåte Norge, skal du ha 3 seter til er du godt over millionen. Merkelig det der i et land som Norge, de setter miljø på alt av avgifter, men skal man kjøre flere i bilen slik de vil koster bilen fort det dobbelte :P

Eller kanskje Toyota Tundra, Pick up med samme motor. Får den som Ironman utgave med 500hk også, men det blir dyrt :lol:

hmm, du må nok styggelig nærme 800`for bare to seter her.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
... men ikke quattro :P

Overlegen vil jeg si da jeg har hatt en A4 Quattro, dog for noen år tilbake. Men igjen så er smaken som baken, delt. Noen mener det ene og noen det andre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kjører jo rundt i rexton om dagen.kurrant drivlinje og motor der.Får faktisk 4x4 ikke "tenke" selv *volvo host*

Endret av kabbern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUATTRO QUATTRO QUATTRO

Endret av Pirex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmm, du må nok styggelig nærme 800`for bare to seter her.. ;)

Ser ut som du har rett der ja. I Norge trenger man ikke slik bil, her er det nok med en el Buddy skal man på hytta og trekke henger, fjell har vi jo heller ikke. Skal man tro Swissvax og gjengen som bor 100 meter fra Oslo S, og har vell neppe vært utafor Oslo sine grenser :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo er nettopp det stedet i landet hvor du trenger 4x4 eller familiesuv. Dårlige veier, store hull, trikkeskinner og lappeteppe av noen veier bortsett fra Ring 3. Når det først er snø så har de ikke råd til å måke den bort. Pengene er brukt opp på kaffe og wienerbrød.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Audi Q5!!!!!!!!!!

Så enig, SÅ ENIG!

Men havner over 500.000kr da. Bare man ser på ekstrautstyrslista til audi har man svidd av 100.000kr.

Jeg var på nippen til å bestille en, men boligkjøp blir prioritert for tiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er sjukt fin ja, hadde ikke klart å styre meg jeg :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive