bilmagikeren

Wet mirror finish, eller ikke...?

Jeg skal polere en 2008mod hvit Audi A3 i dag. Vet ikke hva fargen kalles, men tror det er rimelig standard..

Anyways, jeg har tenkt en stund på hva lsp skal være. Det er ikke min bil, men naboen så vil at det skal holde en stund utover vinteren. ( Om ikke legger jeg bare et nytt lag lsp når det trengs..)

Jeg tror valget falt på Mitchel and King Philip, som er en voks jeg egentlig har kjøpt til privat bruk..

Jeg vil egentlig heller ha blankhet enn glød, på denne bilen, men med den fargen vet jeg ikke helt, så nå til det store spørsmålet:

Skal jeg gå over bilen etter finpolering med en runde wet mirror finish, eller er det like greit å konsentrere seg om voksen:)?

Vet det kan være delte meninger, men tar gjerne noen (gode ev dårlige) innspill angående saken:)

P.s Tenkte å legge forsegling p.g.a holdbarhet ev coating, men eier er ikke særlig kresen, så da får hun voks med god holdbarhet og superbeading:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da avslutter jeg posten, ettersom jeg får begynne på vidunderet. Får se om jeg får det noe blankere..

Takker for mange gode innspill:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe billigvoks dette akkurat...?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt sent men...jeg skjønner ikke hvorfor man i det hele tatt skal vurdere å smøre på noe som er helt uten holdbarhet mellom finpolish og voks, men det er kanskje bare meg :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg Philip du. :) Kjempevoks!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive