Emil

CG Total Interior Cleaner og Silk Shine Dressing

Er det noen som har noen erfaringer med Chemical Guys Total interior Cleaner og Silk Shine Dressing.. ?

Fant ikke dette noen annet sted her på DCN ..

Endret av Emil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har god erfaring med silk shine dressing B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Total interior cleaner = greenclean.

Søk på det, så finner du nok mye ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, det er den samme ja. det visste jeg ikke:D Men da er det jo mye folk som liker den:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som bruker utblandet Green Clean hjemme, f.eks på kjøkkenet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Total Interior Cleaner bruker jeg stort sett til døråpninger og lignende, funker meget bra :)

Silk Shine Dressing er jeg også meget godt fornøyd med, gir en matt og fin overflate, samtidig med en behagelig lukt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Green Clean idag og den funker kanonbra.. Blandet 1/14.. Kunde som leverte inn ett Recaro barnesete som så helt JÆVLIG ut her om dagen, møkk, matrester, tyggegummi, saft, brus osv gnidd godt inn i setet, i kriker og kroker..

Så jeg tok av trekket, skrudde stolen fra hverandre, la bolter og skruer i ett glass med lite Grime Reaper i..

Fant frem interiørbørsten og ett par "flate" Microfiber for å tørke.. Sprayet godt på og lot det virke litt før jeg begynte å skrubbe, var ikke mye jeg skrubbet heller før det meste løsnet.. Og tørket av med Microfiber etterpå, setet er egentlig knall blått i midten, noe som det nå også er, men det var svart/blått før jeg begynte..

Fikk ikke tatt bilder, men skal montere det imorgen og ta bilde da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med hva jeg skal legge oppå her.. Det blir vel enten Chemical Guys Fabric Guard el Leather Master Nubuck Protection... Det er microfiber aktig stoff...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fabric gurad er vel bra, den funker på alt mener jeg... har den på mattene i evon, men ikke sett hvordan den tar møkk ol da de er I bilen I garasjen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men GreenClean er bare spraye på å tørke av ? ikke noe avspyling eller lignende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray rett på f.eks en Microfiber klut og tørk over, da blir det mer naturlig fordeling mener jeg..

Ellers kan du spray og wipe :)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en god trigger som fordeler produktet godt ut og holder god avstand, så ville jeg heller brukt det direkte på, en på en Microfiber først... Du klarer ikke å fordele det like godt ut når du tar det på Microfiber først

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil si Green Clean virker suverent....

Sprutet på klut og gridd 5-6 ganger

50/50 bilde

IMG_6328.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive