Gå til innhold
efurd

Spacer på felg `?

Recommended Posts

efurd    1
efurd

Har prøvd å søke etter svar, men finner ikke noe....

Er for øyeblikket bortreist, så har ikke mulighet til å sjekke på bilen, så jeg spør her om noen kan hjelpe meg :)

Har tidligere nevnt at jeg kommer til å lakkere caliperene for å unngå rust, men det er en annen del som ruster bak felgen også... og jeg antar at dette er en Spacer eller boltadapter for å få 18" felgene til å passe på bilen (har aldri hatt noe lignende før).

Noen som kan ta en titt på bildene og bekrefte dette? Er det mulig å lakkere disse på et vis, er det mulig å erstattet den med noe i aluminium og hva koster noe slikt ?

post-6814-0-28406300-1376762517_thumb.jp

post-6814-0-58371300-1376762518_thumb.jp

post-6814-0-81732600-1376762519_thumb.jp

post-6814-0-76352800-1376762520_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Ser ut som det er universal spacer ja, å ja det går ann og lakkere de.

Men ikkje lakker anleggsflaten da, så slipper du ujevnheter og risting.

Håper det er lengre bolter?(du har kanskje studs da det er ford?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vårhus    374
Vårhus

Transit sport? Er du sikker på at spaceren er nødvendig? de felgene der er orginale til ford transit sport i 18". Ser jo ut som at du trenger de på et par av bildene, men må spørre :P Spacere bør kun brukes når det er absolutt siste utvei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Transit sport? Er du sikker på at spaceren er nødvendig? de felgene der er orginale til ford transit sport i 18". Ser jo ut som at du trenger de på et par av bildene, men må spørre :P Spacere bør kun brukes når det er absolutt siste utvei.

Det er jo sikkert for å få felgene til å sitte litt lengre ute mot hjulbuen, ser ikkje ut som det er klaringproblem mot bremser.

Men skal du ha i aluminium så svet eg P&R har "Vi skaffer H&R sine spacere fra de tynneste på 3mm til de tykkeste på 35mm Både vanlige og skrudde spacere. Kontakt oss for tilbud til din bil"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
efurd    1
efurd

Fikk ikke melding om at noen hadde svar på tråden..... litt rart at en må velge å følge en egen tråd `?

Uansett... spaceren eller boltadapteren er original ja, men jeg tror ikke det en "ford del" .... Sport utgaven er nemlig stylet av et firma som heter MS (husker ikke hva forkortelsen står for), og de har da levert felter og all annen styling som ikke er på vanlig Transit.
Har enda ikke hatt av dekkene, så jeg vet ikke om den er der for å få boltene til å passe eller om den er der for å dekket lengre ut.

Da kan jeg jo lakkere den også, eller evt sjekke ut hos P&R ang pris. Takk for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig