Gå til innhold
kris1986

Fifth Gear

Recommended Posts

kris1986    186
kris1986

Noen her som følger med på Fifth Gear eller? Siden jeg (fortsatt) er sjuk, så, kremt, skaffa jeg meg noen episoder av fifth gear sesson 14.. Bra serie! Litt mer bilprogram enn Top Gear..

De gir også ut noen premier som ikke ligner :)

2003 BMW m3+1000 pund billigere forsikring+1000 pund i bensin, kjøring med superbiler, gps, flatskjerm, ps3 med spill og ett banekurs... hvorfor hadde ikke autofil noe sånt????? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morrizon    15
Morrizon

Kjempserie det Kris, liker dem jeg og, og får dem inn på flere av satelittkanalene. Som du sier, litt mere bilprogram, og litt mere dybtgående....Men bevares, om noen så "TopGear" programmet for noen uker siden, som gikk på NRK2 eller NRK3, hvor de kjørte i bil - til Nordpolen? Hysterisk morsomme den gjengen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredrik    0
fredrik

Fifth Gear er hakket mer seriøst, men jeg har liksom ikke blitt så fenget av det. De gangene noen lurer på forskjellen, så tar jeg bare eksempelet (som er sant) om at Fifth Gear er programmet der de tester kollisjonssikkerheten i en stretch-limo, mens Top Gear er de som ser om de klarer å hoppe over hele bryllupet med en stretch-limo.

^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Den siste beskrivelsen av TopGear passet vel mer på det derre "Vroom vroom-showet" som går bl.a på Viasat4.. mer useriøst bilshow skal man lete lenge etter, selv om underholdningsfaktoren faktisk kan være høy til tider ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Citrus    7
Citrus
Fifth Gear har forøvrig hatt Paul Dalton i et innslag.

Han vasket jo bilen i steikende sol....

Noen som bruker kunn hendene når de har på voks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emil    0
Emil

Jeg legger på voks med hendende :D Synes det er så deilig å kose litt med bilen:D hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredrik    0
fredrik

Det går vel med mindre voks når man bruker hendene og. Det absorberes ikke voks som går til ingen nytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne
Fifth Gear har forøvrig hatt Paul Dalton i et innslag.

Jævla fjasete innslag med mannen.Han er KUN opptatt av og fortelle hvor dyre produkt han bruker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ClearCoatChristR    17
ClearCoatChristR

Fifth Gear er liker jeg ikke. Tiff er altfor fjollete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredrik    0
fredrik
Jævla fjasete innslag med mannen.Han er KUN opptatt av og fortelle hvor dyre produkt han bruker.

Dalton er vel ikke akkurat alle sin drømmedetailer. Har vel et frynsete rykte på DW.

Jeg er litt enig med Christer her egentlig, Tiff er litt i overkant for min del. Programmet er ålreit, men programlederene er ikke like bra som i Top Gear.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kabbern    0
kabbern

Fifth Gear er greit ja,men ingen ting kan måle seg med top gear. litt oppi her var det noen som prata om turen til nordpolen med hiluxen hehe lo så jeg grein. spesielt da de sitter å drikker siden de er på "vann" ikke land hehe. Ta å se sesong avsluttinga da de drar til vietnam den er helt rå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LAZ    0
LAZ

Ingen ting slår top gear. Dere må se episodene dær dem lager bil båter. spes da dem legger ut på åpent hav med dem... utrolig morsomt...

Men fifth gear er greit men ikke så morsomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster

Fifth Gear er konge :D De viser om ikke annet litt faglig insikt, og har en del alrighte tester. Top Gear blir litt for fjollete for min del. Lørdagskveldene går ofte med til Fifth Gear på Discovery :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eirik    1
Eirik

Jeg synes Fifth Gear er litt kjedelig, og tidvis helt ubrukelig. Hvilken nytte har jeg av å se en bil rygge rundt en bane, uten å få noen kommentarer om bilen forøvrig ?

Top Gear har også tapt seg de siste årene.

Nei det skal ikke være lett å bli gammel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig