Christer

Understellsbehandling Os/Bergen/omegn

'ning :)

Batmobilen trenger understellsbehandling etter altfor mange år uten. I denne anledning er jeg ute etter tips til anstendige firmaer i Os eller Bergen som bedriver understellsbehandling og leverer skikkelig arbeid uten søl og gris overalt. Jeg kjører lett 10 mil for skikkelig arbeid og god service, så verken Voss eller Nordhordaland er for langt :)

På forhånd takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Christer.

Os lakk og karosseri utfører understellsbehandling (Dinitrol).

For mer info se: http://oslakk.sharepoint.com/Pages/Understellsbehandling.aspx

Jeg har ingen erfaring med Os lakk og karosseri, men det er bare til å kjøre innom å se på arbeidet deres. Hvis det ser greit ut er det bare til å kjøre på ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Christer.

Os lakk og karosseri utfører understellsbehandling (Dinitrol).

For mer info se: http://oslakk.sharepoint.com/Pages/Understellsbehandling.aspx

Jeg har ingen erfaring med Os lakk og karosseri, men det er bare til å kjøre innom å se på arbeidet deres. Hvis det ser greit ut er det bare til å kjøre på ;)

Takker for tips. Jeg skal faktisk ha bilen inn der for fiks av hjulbuer om to uker, så kan høre med dem om understellsbehandling samtidig. Hadde jo vært gull å få tatt alt på en gang, sånn at jeg slipper tenke mer på det før vinteren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiks av hjulbuer? Hva er det som skal fikses?

Har noe mini-rustflekker på ene bilen min jeg kunne tenke meg å fått fjernet før det utvikler seg til noe mer, så om det er slikt, hadde det vert greit med en inidkasjon på hva de tar der oppe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også anbefale Os lakk og karosseri..

De er meget nøye på arbeidet det gjør.

Fikk nylig igjen bil nr ifra Propartner eller ka da no heitte, og der hadde de ikkje maskert skikkelig rundt skvettlapper.

Så de var full i tektyl og grisete.

Skal ha min bil på behandling iløpet av høsten selv. Og kommer til og velge de.

De tar seg godt betalt i forhold til andre, men til gjengjeld så går de ordentlig til verks. Både fattern og en kollega har hatt bilene sine der på behandlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiks av hjulbuer? Hva er det som skal fikses?

Har noe mini-rustflekker på ene bilen min jeg kunne tenke meg å fått fjernet før det utvikler seg til noe mer, så om det er slikt, hadde det vert greit med en inidkasjon på hva de tar der oppe :)

Begynnende rust i hjulbuene, helt vanlig problem på Galant. Min har holdt stand i 9,5 år før det kom noe, så jeg ser ingen grunn til å la det utvikle seg til noe verre og dyrere når jeg får fikset det kjapt, skikkelig og til en OK pris. Ekstra bonus var at han anbefalte fettlister, og det hadde jeg tenkt å spørre om de hadde peiling på før han kom meg i forkjøpet. De to andre verkstedene jeg var innom hadde aldri hørt om fettlister engang.

Prisen jeg fikk inkl. mva og fettlister er ca 5700 kroner. De andre verkstedene skulle ha omtrent det samme, uten fettlister.

Vil også anbefale Os lakk og karosseri..

De er meget nøye på arbeidet det gjør.

Fikk nylig igjen bil nr ifra Propartner eller ka da no heitte, og der hadde de ikkje maskert skikkelig rundt skvettlapper.

Så de var full i tektyl og grisete.

Skal ha min bil på behandling iløpet av høsten selv. Og kommer til og velge de.

De tar seg godt betalt i forhold til andre, men til gjengjeld så går de ordentlig til verks. Både fattern og en kollega har hatt bilene sine der på behandlig.

Høres bra ut, da skal jeg høre med dem om pris på behandling. Var dog under bilen og kikket forleden i forbindelse med oljeskift, og det så jo egentlig helt greit ut... men jeg har sett biter av tectyl sprute ut fra under bilen enkelte ganger når jeg har underspylt den med ekstremsinna høyttrykkspyler, så det i seg selv er vel en indikator på at det er på tide med påfyll.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive