hoffern

Poll: Kjøpe Pad Washer

Vurderer å kjøpe meg Pad Washer og kunne tenkt meg å høre andres meninger om dette er kjekt eller ikke.

Endret av hoffern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker en slik og ville kjøpt ny om den måtte erstattes! Bruker varmt vann opp til rist der risten er på sitt laveste når du presser den ned.

Dyr, men utrolig grei å vaske pads med. Bruker også padwasher vaskemiddel for rens av pads. Den tar lett pads som er fulle av polish, selv om de ikke taes med en gang. En tørr pad kjører jeg litt i vann før jeg sprayer på solution.

En annen ting er at borrelåsen ikke blir våt, som gjør at den holder mye lenger, enn om man hiver de i vaskemaskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spyler lett med hageslangen eller vasker de i egen bøtte.Trenger nesten aldri såpe eller andre ting så lenge de ikke blir liggende og tørke med produkt inni. Vasker aldri pads i maskin. Etter 10 sekund vask settes padsene på høykant for at vannet skal renne fort av og padsene tørke fort.Vrir de bare lett før det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også har vurdert padwasher, men bare for effektivitetens del. Syntes PRS og varmt vann i springen fungerer veldi godt. Tørkes med å først ristes litt, så settes de på DA på full guff. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive