Gå til innhold
Mr. Awesome

Industrimekaniker og prosesstekniker

Recommended Posts

Mr. Awesome    0
Mr. Awesome

Hei

Eg gjekk på teknikk og industriell produksjon andre året på videregående. Men fekk meg ikkje lærlingplass som industrimekaniker som eg hadde tenkt. Endte opp på Hydro som prosesstekniker fordi faga har mange kompetansemål til felles. Eg skal ta fagbrev no i august.

Eg har snakka litt med lærlingombudet på jobben og dei har sagt at etter eg har tatt fagbrev som prosesstekniker kunne eg få eit år med lærlingplass til på den mekaniske avd. på hydro. Men no etter kvert som det har nærma seg fagprøve, har dei på mekaniske avd. sagt at dei ikkje har bemanning til å ta inn ein lærling til.

Så mitt spørsmål er om eg kan få tatt eit lærlingår nokon andre plassar for å bygge på eit fabrev til i industri? Om at med dei kompetansemåla eg har frå desse to åra på hydro, er nok til å overbevise andre bedrifter om å ta meg inn berre eit år for å bli industrimekaniker?

Mvh ein awesome fyr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Broren min jobber i Aker Solutions og fullføre lærlingstiden her og ble industrimekaniker. De tar inn en del lærlinger og har bra opplegg og billig sted å bo :)

Det er på Stord altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
roadrune    21
roadrune

Hvis det er på Stord så er han nok i Kværner, og ikke Aker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Hvis det er på Stord så er han nok i Kværner, og ikke Aker...

Beklager, feil av meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig