• 0
Linda

MG lakk...

Spørsmål

Nå har jeg gått løs på, og blitt ferdig (etter ca 23 timer ++) med den ene BMW'N vår. Og dette var knall gøy! Bilen er blank, nesten ripefri!

Så nå klør jeg i fingrene etter å gjyve løs på pappas lekebil! En MG cab fra 97. Mørke blå metallic, med masse riper, vaske og poleringsriper, den kan nesten ikke bli verre av at jeg går løs med makitaen.

Men er det noen som har noen ide om hvordan lakken er på disse? Søkte rundt her, men fant ikke noe om MG.

Litt skummel farge å herje på vil jeg tro. Men begynner pent så går det vel, men tar gjerne i mot tips!

Føler jeg må ha noen flere biler før jeg går løs på gobilen min, Navaraen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

• 0

Bare å teste på en liten plass det :) Uansett om myk eller hard så må det jo gjøres! Å har du jo DA maskin så skal det mye til for å gjøre det noe værre en det er, uansett lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Takk! Prøver litt pent først ja. Har bare roterende, men satser på at det går fint! Må huske kamera denne gangen:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Bare å ikke bli for modig å prøve å fjerne for mye med engang så går det greit, kjenner jo litt lukt når klarlakken blir varm også:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Gikk så fint så :) Noen for dype riper, men resten ble borte! :)Men tom for s17 gitt.... hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive