Morrizon

Innvendig rens av seter og tepper ?

Hei godtfolk og godt nyttår!

Jeg skal bare jeg blir kvitt influensaen rense teppene og setene i bilen min, og tenkte leie en slik tepperensmaskin, som har med et mindre munnstykke til bruk i bilen, men, skal jeg bruke såpen som følger med, eller skal jeg heller kjøpe noe skikkelig middel? :) Som kanskje dufter godt i tillegg?

Hva anbefaler dere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken maskin og såpe? Vet i alle fall at foma sin er OK.

Hvis ikke er greenclean fra Chemical guys perfekt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte Foma Mimo av Bernhard...bruker Foma sin egen såpe og det funker bra :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det følger med en liter av noe middel, ukjent merke, som kommer med maskinen, som jeg leier på en lokal maleforretning..

Hmmm, kanskje jeg skal bestille en Green Clean da, den kan jeg jo bruke til mye rart har jeg skjønt utfra forumet....Atsjoooo

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye må du betale for å leie maskinen da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

250 kr for en helg....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg ikke såpen som følger med er så veldig mye å slenge balla i veggen for.. Invester i enten Foma sin el en flaske med Green Clean, den kan du også bruke til så mye annet, jeg har også brukt den som avfetting...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars sin carpet cleaner funker også bra.

har gjort følgende selv på et par biler og en lenestol:

Meguiars carpet cleaner sprayes på teppet, seter (tekstiler) jobber det så inn med en børste, lar det virke noen minutter etterpå

Så i gang med rent vann i rensemaskinen og renser tepper, går over noen ganger. Dette holder ofte om det ikke er helt sykt møkkete..

Om du vil kan du ha en skvett med såpe i beholderen også, men gå uansett over med rent vann noen ganger etterpå så slipper du at det kan blir litt stiv "bust/teppe" etterpå..

PS green clean er også bra saker.. enten rett på teppet eller en skvett i beholderen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greenclean kan brukes til ALT! Har selv vasket tastatur og mus i dag med en liten skvett greenclean :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive