Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, har et enkelt spørsmål ang lakken på panseret mitt.

Kan dette fikses? eller blir det en tur til lakkerer?. Beklager litt shabbye bilder. Xpost-6559-0-95123900-1372604435_thumb.jppost-6559-0-61388500-1372604456_thumb.jppost-6559-0-82357600-1372604472_thumb.jp

myrsnipe
Skrevet

Dette ser ikke bra ut..

Siden bilen er svart, blir alt av små steinsput mye tydligere.

Må nok ny lakk til der, etter mitt syn da.

Akkurat som min Ford Galaxy 2010mod, spesielt ved bakdørene på begge sider da konstruksjonen er utbygd der.

Da tar dørene imot vann/sand fra fremhjulene, og det blir som sandpapir som sliper lakken vekk.

cesandberg
Skrevet

Akkurat som min sorte E61, hadde sikkert 100 steinsprut på panseret, tok rett og slett og tonet det ned med en permanent marker sprittusj i sort inntil jeg fikk lakkert det, fikk et mye bedre visuelt inntrykk av helheten når en tonet ned de hvite flekkene, stopper jo ikke noe rust eller vanninntrenging da, bare så det er sagt.

myrsnipe
Skrevet

He he, med sprittusj?? Den var ny for meg altså :P

Du for sikkert tonet det ned, men jeg vil tru det vil bli matt i fargen... ser nok det godt i sola..

Bra du fikk lakkert det til slutt da.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår