Thomsol

Interiørspray

Har søkt litt, men finner lite spesifikke svar.

Jeg har kjøpt CG Silk Shine dressing, og tenker bruke den på dashbord etc. i interiøret, da den skal være bra til dette. Jeg klarer ikke finne info om hvordan den "skal" brukes? Er dette egentlig en slags sealer, der man bør vaske først, så påføres produktet? Eller skal man spraye rett på skitten og tørke av - ferdig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke bilen nylig er vasket ville jeg gått over med støvkost/støvsuger, 1:15 Green Clean eller tilsvarende og mikrofiber først. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke bilen nylig er vasket ville jeg gått over med støvkost/støvsuger, 1:15 Green Clean eller tilsvarende og mikrofiber først. :)

Takk for svar.

Da er det altså mer en slags "sealer" på dashbordet? Nei, den er ikke akkurat nylig vasket innvendig :wacko: Etter et par sommerturer med fullpakket bil og diverse, trenger jeg vel kanskje heller spade enn støvkost :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir fort skjoldete om det ikke er skikkelig rent..

Blir som en lsp (last step produkt) el "sealer" om du vil:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I denne testen har jeg testet forskjellige produkter som brukes på innvendig plast. Som du ser der så gir de forskjellige produktene forskjellig utseende. Her har jeg også testet noen APC produkter som brukes til å rense plast, vinyl, skinn og tekstil.

På dashbord brurde du bruke et produkt som gir en matt finnish slik at det ikke speiler seg i ruten å ødelegger sikten ved kjøring. PERL og VP Protectant blir veldig blankt så disse anbefales ikke på dashbord, men kan brukes på annen plast/gummi hvis du liker blank plast. Kan blandes med vann for å justere glansen.

Selv har jeg ikke testet silk shine, men som med andre produkter så står det vel på flasken hvordan den brukes?`

Eller så pleier det å være noe slikt som dette:

• Spray på.
  • Fordel (bruk pensel, aplikator eller MF).
  • Vent noen minutter.
  • Tørk av.
Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silk Shine gir en matt finish. Jeg har prøvd den på dashboard, og det fungerer fint. Det er en beskytter for plast og vinyl. Spray på en MF/pad etc. eller rett på overflaten, jobb det utover, la det tørke og tørk av overskytende produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive