Gå til innhold

Pinnacle Souveran


stigger

Recommended Posts

Brukte denne i helgen.

Syntes den var utrolig lett både å legge på og buffe av.

Noen som har en formening om holdbarheten på denne ?

Lett og bruke = kort holdbarhet ?

post-4070-0-05791900-1372174546_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Holder 2 - 3 månder ca, er en god voks dette her, en av de første "high end" voksenen jeg kjøpte. Super enkel å jobbe med

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut, jeg får bare fylle på med mer senere i sommer da, så enkel den var så er ikke det noe stor jobb.

Jeg prøvde en annen "High end" voks i fjor sommer, Zymöl Atlantique, det var noe helt i andre enden av lett.

Nærmest umulig å få på padsen, klumpet seg konstant. Selvfølgelig dermed vanskelig å få på bilen, husker ikke helt hvordan den var og buffe av.

Blei så lei etter den drittjobben at jeg ikke kan se at jeg noen sinne kommer til og prøve denne igjen. Penger bortkastet.

Tips på hva jeg eventuelt gjorde feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Det høres bra ut, jeg får bare fylle på med mer senere i sommer da, så enkel den var så er ikke det noe stor jobb.

Jeg prøvde en annen "High end" voks i fjor sommer, Zymöl Atlantique, det var noe helt i andre enden av lett.

Nærmest umulig å få på padsen, klumpet seg konstant. Selvfølgelig dermed vanskelig å få på bilen, husker ikke helt hvordan den var og buffe av.

Blei så lei etter den drittjobben at jeg ikke kan se at jeg noen sinne kommer til og prøve denne igjen. Penger bortkastet.

Tips på hva jeg eventuelt gjorde feil ?

Kjenner ikke voksen du snakker om, men noen ganger kan det være en fordel å forvarme voksen ved å smøre litt i krukken med fingrene ( :rofl1:) eller foran halogenlampen.

Fuktig aplikator kan også hjelpe noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også det du sier der, både med fingre og foran halogenlampa. Det hjalp litt for og få den til og henge på padsen, men klumpet seg igjen etter et lite drag på bilen.

Prøvde også med flere typer pads.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...