Gå til innhold
konber

Polering+ og shining innvendig Volvo V50 Lillestrø

Recommended Posts

konber    0
konber

Ønsker polering (og nødvendig utvendig arbeid) av en av dere flinke folka for å ta vare på bilen min. Lakken er ikke så verst etter min mening, men det er på høy tid å gjøre noe før det er "for seint". Det er gjennomgående litt swirls, noen riper, speilene er svert matte, og det svarte på skjørtene(?) er grått.

Innvendig ønsker jeg i utgangspunktet ikke noen full jobb slik jeg tenker at dere detailermennesker tenker, men en oppfriskning er nok på sin plass når resten av bilen blir så bra. B)

Bil: Volvo V50, 2006 mod.

Farge: Blå metallic (jeans blå?)

Sted: bor ved Lillestrøm, men kan trolig ordne meg så jobben kan utføres i hele Akershus/Oslo

Om mulig ønsker jeg pris på både polering, og polering+innvendig, da jeg er student. Forstår selvsagt at ingen her gjør jobben for knapper og glansbilder, men lommeboka har jo faktisk en smerteterskel :rolleyes:

Får ikke til å laste opp bilder, men send tlf nr på PM så sender jeg deg på tlf.

Ser frem til å få en blank bil av akkurat DEG!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig