Morrizon

Nyttårsgave til meg selv

Hei Godtfolk og fortsatt god jul til dere alle!

Jeg sitter og blar i JULA's nye julekatalog, og for de av dere som ikke kjenner til JULA enda (Nei jeg snakker IKKE om høytiden) så snakker jeg om den svenske kjeden som er a'la Biltema og ClasOhlson...

De selger nå om dagen en luftkompressor som en kan henge på veggen, og det føler med flere dyser, for blåsing, påfylling av luft i dekk og mere til, og den er hendig og selges for kr. 699,-

Se på side 3 på JULA's julekatalog for mere info...

Hva tror dere, hadde det vært kjekt å ha hengende i garasjen tro? :)

Fortsatt god jul!

B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vil bli alt for svak.

Det eneste du kan bruke den til, er å blåse bort vanndråper, og fylle luft i dekkene.

Jeg har en liten sak selv, 2,5hk og 25 liters tank. Denne er også bare brukende til de to formålene.

Den store gleden med kompressor, er når du har nok luft til å kunne dra litt luftverktøy.

Muttertrekker, sandblåser etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denne vil bli alt for svak.

Det eneste du kan bruke den til, er å blåse bort vanndråper, og fylle luft i dekkene.

Jeg har en liten sak selv, 2,5hk og 25 liters tank. Denne er også bare brukende til de to formålene.

Den store gleden med kompressor, er når du har nok luft til å kunne dra litt luftverktøy.

Muttertrekker, sandblåser etc.

Hvor stor trenger man til en Mirka?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvor stor trenger man til en Mirka?

Jeg går utifra at du tenker på en Mirka sandblåser?

Det kommer an på hvor mye man skal blåse.

Med min kompressor, gikk det fint å blåse et par minutt, til den kom under 5 bar. Under det var det liten virkning.

Jeg ville gått for en med stor tank. 50 liter eller større med over 200 liter i minuttet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel mulig å gjøre noen gode kjøp av kompressorer og luftverktøy på godtverktøy.no etterhvert... de viktigste avtalene er allerede i land, jeg må bare bli ferdig med siden og publisere produktene så får vi se hvordan det blir.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på side 4! Petter Solberg har tydeligvis byttet karriere!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive