Gå til innhold
arnfinnj

Meguiars Sprayflasker

Recommended Posts

arnfinnj    0
arnfinnj

Skulle hatt Meguiars ferdigmerkede sprayflasker til All Purpose Cleaner og Last Touch.

Noen som kan skaffe det? kazzper??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredrik    0
fredrik

De har hatt noe Meguiar's mener jeg å huske når jeg har vært innom, så kan hende du har flaks. Hvis ikke anbefaler jeg deg å høre på Dekkmann, rett borti gata. De bruker vel sånne produkter, og kan kanskje skaffe deg litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pericolo159    2
Pericolo159

De har både detailer-serien og Meguiar's-serien på bilxtra. Men dette står ikke ute i butikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Bilextra tar 105.- for en slik sprayflaske,pluss at de ikke er noe særlig holdbar heller.

Rått spør du meg!!!

Endret av Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Tror ikke du blir skuffet.

Jeg er kjempe skuffet over megs. flaskene mine.Bruker kun en og det er til vann når jeg vannsliper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
virtual    83
virtual

Jeg har ødelagt en sånn foaming sprayer fra megs allerede, brukt den 2 ganger tror jeg..

Chemical Guys sprayerne er de beste jeg har prøvd noensinne.. Man sparer veldig på produktene for å si det sånn..

Vanligvis når jeg vasker felger går det med minst 1 liter med produkt..

Men med de nye fra Chemical Guys, brukte jeg maks 2dl forrige gang jeg vaska.. og da følte jeg at jeg brukte mye :P

Er også produsert i Viton plast, og tåler derfor alt av kjemikalier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Skumsprayer bruker sykt mye produkt.. Litt synd det der.. Men de fra megs som er laget for wheelb. og superde., de må vel tåle produktene flaskene er laget for? Ser mange bruker de, så kan vel ikke være helt ræva? eller tar jeg feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Jeg kan skaffe, men det er som Arne sier; dyrt. Veiledende pris er 105,- pluss moms.

Jeg driver og jobber med en annen leverandør på bøtter, kanner og flasker; håper å ha det på plass i webshopen før påske...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig