Gå til innhold
Hiims

Mangler jeg noe?

Recommended Posts

Hiims    0
Hiims

Hei! Er nye på dette forumet og det med detailing og etter å ha lest litt rundt på forumet så har jeg blitt så gira at jeg selv har gått til aksjon med og handle inn utstyr. For få fiksa opp de tre bilene som står hjemme. Bilene som står hjemme er en Pegouet 306, 96 mod), Toytota Avensis 08 mod), Honda accord 95 mod. Bilene har noen riper her og spesielt accorden, noen kan nok poleres bort, men noen må nok også vannslippes. Pegouet lider av en god del steinsprut, så har tenkt og prøve meg på og fjerne dem med og legge i nye base lakk og klar lakk. Ellers så trenger alle en skikkelig polering :)

Så dette er lista jeg har kommet opp med J syns pakken til P&R så greie ut, noe jeg mangler eller bør bytte på?

Utstyrsliste:

· Innholder: 18l vaskebøtte, gritguard, gamma seal tett lokk, vaskehanske, tørkehånkle og bilshampoo.

· Det tette lokket gjør at du trygt kan frakte varmt vann i bøtta til plassen hvor du skal vaske uten å søle.

· Gritguard

· P&R WazzelDazzel

· Valgfri Chemical Guys såpe: Citrus wash and gloss, Mr.Pink, Maxisuds 2 eller Glossworkz

· Miracledryer Tørkehåndkle blått

· Iron-X mot jernpartikler 500ml

· MacPrickBort avfetting 1000ml

· CarPro foamcannon

· 5 liter Bithamber Autofoam

· Scholl 3-pack system 250ml

· Scholl 155mm Gul pad

· Scholl 155mm Orange pad

· CarPro Microfiber x 2

· Krauss 900w

Chemical XXX HARD CORE wax 200ml, Flexipads Spot Repair Våtslipekit, Bilt-Hamber AutoClay Regular 200gr, Auto Finesse Finale - Quick detailer,

Polytrol,

Scholl Concepts Rim7, Eurow Shag Weave Microfiber Towel - 10 pakning, Chemical Guys Green Clean,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vagaddiction    23
Vagaddiction

Kanskje kjøpe clay og flere puter til maskinen om du ikke allerede har fler da. Jeg har 4 av hver pute. Kommer bra igang med det utstyret du har kjøpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig